0

رشد چشمگیراعتبارات حمایت از تولید و اشتغال

  • کد خبر : 374414
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

سرپرست بانک توسعه تعاون از رشد چشمگیر در اعتبارات تکلیفی حمایت از تولید و اشتغال خبر داد.

رشد چشمگیراعتبارات حمایت از تولید و اشتغال

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ محمد شیخ حسینی در حاشیه سفر به تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آذربایجان شرقی به عنوان یک منطقه صنعتی از ظرفیت های بالایی برخورداراست که این امر فرصت مغتنمی برای نظام بانکی کشور به ویژه بانک توسعه تعاون ایجاد می کند.
وی که به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبریز حضور یافته بود، با اشاره به سیاست های این بانک در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: در حوزه منابع انسانی نیازهایی در استان وجود داشته که اقداماتی صورت گرفته است و در سایر حوزه ها نیز با شناسایی نقاط ضعف و قوت تلاش داریم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم.
شیخ حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه حمایت از تولید و اشتغال یک فرآیند مشارکتی است افزود: ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان با هماهنگی و تعامل، انسجام لازم را ایجاد کنند تا متقاضیان جهت آگاهی و تکمیل مدارک هدایت شوند.
وی تصریح نمود: شرایطی ایجاد گردد تا زمینه استفاده از تسهیلات اشتغال و حمایت از تولید برای کارآفرینان تسریع یابد و از عدم جذب وشناور شدن بودجه تخصیص یافته جلوگیری شود.
شیخ حسینی ادامه داد: امسال نسبت به سال های گذشته، اعتبارات تکمیلی در حوزه اشتغال، حمایت از تولید و نهاد های حمایتی رشد چشمگیری داشته است.
سرپرست بانک توسعه تعاون در خصوص اعتبارات تخصیص یافته در سطح کشور توضیح داد: طبق ماده ۵۲ قانون الحاق، در حوزه اشتغال و حمایت از تولید بیش از دو هزار میلیارد تومان، در حوزه کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری یک هزار میلیارد تومان، در حوزه مشاغل خانگی یک هزار میلیارد تومان، کمیته حضرت امام خمینی (ره) ؛ یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و سازمان بهزیستی ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: طبق بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، در سال جاری قرارداد تسهیلاتی با دستگاه های اجرایی وزارت صنعت،معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری با بودجه ۹ هزار میلیارد تومان منعقد شده است که در مقایسه با سال های قبل بیش از دو برابر افزایش یافته است.
سرپرست بانک توسعه تعاون تاکید کرد: تسهیلات حمایتی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاغل خانگی، بهزیستی نیز در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه گفت: قراردادی از محل ماده ۲ صندوق توسعه ملی با بخش کشاورزی و میراث فرهنگی نیز منعقد شده است، همچنین قرارداد تسهیلاتی با سازمان صنعت، معدن و تجارت در شرف انعقاد است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر