2

بحران اقتصادی هر روز در اسپانیا شدیدتر می شود

  • کد خبر : 37443
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱

در حال حاضر میزان بیکاری در اسپانیا بیست و چهار درصد اعلام شده است و بنابر آمارها مشکل تامین مسکن ، سی هزار بی خانمان در این کشور بر جای گذاشته است

از نظر مردم اسپانیا که با بیکاری و فقر دست و پنجه نرم می کنند، بحران اقتصادی هر روز در این کشور شدیدتر می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز ، از نظر مردم اسپانیا که با تبعات بحران اقتصادی از جمله بیکاری و مشکل در پرداخت اجاره خانه مواجهند، این کشور روز به روز بیشتر در بحران اقتصادی فرو  می رود. در حال حاضر میزان بیکاری در اسپانیا بیست و چهار درصد اعلام شده است و بنابر  آمارها مشکل تامین مسکن ، سی هزار بی خانمان در این کشور بر جای گذاشته است.

این خانواده اسپانیایی تا یک ماه پیش در آپارتمانی در مادرید زندگی می کردند و اکنون مقابل آپارتمان شان در چادر زندگی می کنند. مادر این خانواده می گوید: «اینجا اکنون خانه ماست. ما اینجا زندگی می کنیم.» مادر خانواده بیکار است و پدر نیز پیش از آغاز بحران اقتصادی تعمیرکار خودرو بود. او که چهار دختر دارد، بیکار است و در گفتگو با خبرنگار این شبکه وضع زندگی خود را شرم آور توصیف می کند.

گزارشگر این شبکه می افزاید، اکنون این خانواده تنها با پانصد و چهل یورویی که از شهرداری دریافت می کنند، زندگی خود را می گذرانند و دیگر هیچ کمکی دریافت نمی کنند. پدر خانواده از ناتوانی  خود برای اجاره آپارتمان می گوید و از نزدیک شدن فصل سرما نگران است. او می گوید در اسپانیا داشتن سرپناه قانونا یک حق است، اما عملا این طور نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر