1

برتری آبی‌پوشان برابر صنعت نفت/ استقلال همسایه پرسپولیس شد

  • کد خبر : 374854
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

تیم فوتبال استقلال تهران برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید.

برتری آبی‌پوشان برابر صنعت نفت/ استقلال همسایه پرسپولیس شد

به گزارش خبرگزاری افق؛ تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران از ساعت ۱۸ امروز در هفته سیزدهم لیگ برتر و در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم استقلال با تک گل کوین یامگا از روی نقطه پنالتی موفق شد حریف خود را شکست بدهد تا ۲۶ امتیازی شود اما به علت تفاضل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم قرار بگیرد.

اولین موقعیت بازی در دقیقه ۲۶ رخ داد که روی یک ضربه کرنر، صنعت نفت می‌توانست دروازه استقلال را تهدید کند اما سیدحسین حسینی و مدافعان موفق شدند خطر را از محوطه جریمه آبی‌ها دور کنند. صنعت نفت آبادان تا اواسط نیمه اول مسابقه، مدیریت بیشتری روی بازی داشت و در تلاش بود تا آوردن توپ روی دروازه استقلال به گل برسد اما فرصت‌های این تیم راه به جایی نبرد. استقلال تا پایان نیمه اول نتوانست یک موقعیت جدی در محوطه جریمه صنعت نفت‌ آبادان شکل دهد. همچنین زردپوشان نیز نتوانستند در نیمه اول کاری از پیش ببرند تا این بازی در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

999

در نیمه دوم شرایط برای استقلال متفاوت شد و این تیم فشار زیادی روی دروازه میزبان وارد کرد تا به گل برسد. در دقیقه ۶۳ خطایی که روی محبی صورت گرفت یک فرصت عالی را برای آبی پوشان به وجود آورد که ضربه ایستگاهی را طیبی مدافع نفت از روی خط برگرداند و در برگشت مرادمند با شوتی محکم توپ را به تور کنار دروازه کوبید.

در ۲۰ دقیقه پایانی استقلال بر میزان حملاتش اضافه کرد تا بتواند به گل برتری برسد. در این دقایق صنعت نفت با وجود این که میزبان بود در لاک دفاعی فرو رفت و به دنبال حفظ نتیجه تساوی و گرفتن یک امتیاز از تیم مدعی لیگ برتر بود. با این حال چند تعویضی که ساپینتو در ترکیب تیمش انجام داد در دقیقه ۸۴ جواب داد و آبی پوشان صاحب یک پنالتی شدند. این خطا روی آرمان رمضانی صورت گرفت و یامگا پشت توپ ایستاد و این توپ را در دقیقه ۸۶ به گل برتری تبدیل کرد تا تیم تهرانی به یک پیروزی ارزشمند و سه امتیاز مهم دست پیدا کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که بازیکنان و اعضای کادر فنی صنعت نفت اعتقادی به پنالتی نداشتند و برای دقایقی به بیژن حیدری اعتراض کردند. حتی حکیم نصاری کاپیتان زردپوشان هنگام زدن ضربه پنالتی هم در حال اعتراض بود و اعتقاد داشت خطایی صورت نگرفته است. استقلال با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و با پرسپولیس در صدر جدول هم امتیاز شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد. آبی ها برای صدرنشینی فقط یک گل کم آوردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر