4

دستور فوری به فدراسیون فوتبال/ گزینه سرمربیگری ایران داخلی است یا خارجی؟

  • کد خبر : 374868
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از فدراسیون فوتبال خواسته است برای انتخاب سرمربی تیم ملی دو سه هفته صبر کند.

دستور فوری به فدراسیون فوتبال/ گزینه سرمربیگری ایران داخلی است یا خارجی؟

طبق خبرهای رسیده قرار است در این دو سه هفته اعضای کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با یک کار کارشناسی عملکرد تیم ملی در جام جهانی را مورد ارزیابی قرار دهند و به این نتیجه برسند که در آینده مربی داخلی برای تیم ملی بهتر است یا خارجی.

تا زمان برگزاری این نشست‌ها و اعلام نتیجه نهایی این کار کارشناسی قرار شده فدراسیون فوتبال انتخاب سرمربی تیم ملی را به تعویق بیاندازد و باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال به درخواست کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بهاء خواهد داد یا نه.

گفتنی است مجلس شورای اسلامی در ماه‌های منتهی به جام جهانی حمایت جامعی از تیم ملی داشت و حالا انتظار دارد فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم ملی کار کارشناسی کمیسیون ورزش را مورد توجه قرار دهد. قاضی زاده‌هاشمی یکی از اعضای کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: « آنچه که مسلم است در پی هزینه و سرمایه گذاری در ورزش به خصوص فوتبال دستاورد باید ایجاد شور و نشاط اجتماعی باشد. مجلس به طور جدی پشتیبانی بسیار خوبی از تیم ملی داشت. نگاه ما نگاه حمایتی بود اما از این پس نگاه نظارتی هم خواهیم داشت. پیش از جام جهانی و در نشست‌هایی که برگزار می شد، حتی وزرا و رئیس سازمان صدا و سیما هم حضور داشتند و همه هدف ما کمک مالی و معنوی به تیم ملی بود اما همان طور که گفتم از این پس نگاه نظارتی خواهیم داشت و در دو سه هفته آینده نظرات را بررسی می‌کنیم تا به جمع بندی نهایی برسیم. تماس‌های زیادی از سوی جامعه فوتبال ایرانی هم با ما گرفته می‌شود که همه این اشخاص و نظرات آنها برای ما قابل احترام است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر