1

بلایی که محبی سر استقلال آورد

  • کد خبر : 374872
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

آخرین دیدار هفته سیزدهم در حالی با پیروزی استقلال مقابل نفت به پایان رسید که در این بازی ۳ بازیکن استقلال با دریافت کارت زرد از دیدار بعدی این تیم محروم شدند.

بلایی که محبی سر استقلال آورد

در این بازی ابتدا سعید مهری به دلیل تمارض و سپس محمد محبی به دلیل اعتراض از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کردند و از بازی بعدی استقلال محروم شدند. در نیمه دوم هم اشتباه مرگبار محبی، حردانی را در مخمصه قرار داد و پس از خطای هند این بازیکن داور با کارت زرد او را جریمه کرد.

در دقیقه ۶۵ و درست زمانی که استقلال با تمام نفرات خود برای استفاده از یک ضربه ایستگاهی جلو کشیده بود و تنها حردانی روی خط نیمه حضور داشت، محبی در سمت راست زمین به توپ رسید و با ارسال یک پاس رو به عقب اشتباه و بی‌دقت، بازیکن نفت را صاحب توپ کرد.

حردانی در مصاف با بازیکن نفت تکل بلندی بست اما توپ به دست او برخورد کرد و داور به سود نفتی‌ها اعلام خطا کرد. خطای هندی که اگر اتفاق نمی‌افتاد دو بازیکن نفت را در موقعیت تک به تک با سید حسین حسینی قرار می‌داد و احتمالا سرنوشت بازی تغییر می‌کرد.

حردانی در این بازی و در پست غیر تخصصی خود نمایش خوبی داشت و قطعا ساپینتو از این خطا و کارت زرد او هم خوشحال شده است چرا که او با این کار تیمش را نجات داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر