2

پشت پرده تصمیم مهم باشگاه پورتو در مورد مهدی طارمی!

  • کد خبر : 374901
  • ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

موضع رسمی باشگاه پورتو در قبال مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شده است.

پشت پرده تصمیم مهم باشگاه پورتو در مورد مهدی طارمی!

مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال و تا هفته سیزدهم ۶ گل زده و ۵ پاس گل داده است. او در لیگ قهرمانان آسیا هم ۵ گل زده است و به سبب این نمایش مورد توجه تیم‌های مطرح اروپایی قرار گرفته است.

چلسی، آرسنال و اینتر تیم‌هایی هستند که راغب به جذب مهدی طارمی هستند. مهدی طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و خیلی‌ها پیش بینی کرده اند در پنجره زمستانی این بازیکن به یکی از تیم‌ها ملحق خواهد شد. اما موضع باشگاه پورتو حفظ مهدی طارمی است نه فروش این بازیکن.

باشگاه پورتو برای مهاجم ۳۰ ساله خود بند قرارداد ۲۰ میلیون یورویی گذاشته است اما به نظر می‌رسد بیشتر مایل است قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را تمدید کند. حضور این بازیکن در نوک خط حمله و گل‌هایی که می‌زند، بیشتر از فروش این بازیکن آورده مالی برای باشگاه پرتغالی دارد.  مهدی طارمی در نوک خط حمله پورتو چپ و راست گل می‌زند و فرقی نمی‌کند که بازی در چارچوب لیگ برتر پرتغال باشد یا لیگ قهرمانان اروپا و این یعنی سودآوری برای باشگاه پورتو و شاید هر باشگاه دیگری هم جای پورتو بود، این تصمیم را در مورد مهدی طارمی می‌گرفت. بازیکنی که تا پایان ۳۱ سالگی با پورتو قرارداد دارد و باشگاه در تلاش است این قرارداد را به مدت دو سال دیگر تمدید کند.

این خبر را نشریه رکورد هم منتشر کرده است. این نشریه نوشته است؛ پیشنهاد تمدید قرارداد به مهدی طارمی، پپه و ماتیوس اوریبه ارایه شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر