7

بهترین هتل‌های کیش هم به پای این سوئیت‌ ها نمی‌رسند

  • کد خبر : 374988
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

جزیره توریستی کیش همه ساله، مسافران زیادی دارد و متناسب با این حجم مسافر، انواع واحدهای اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، ویلا، واحدهای آپارتمانی و سوئیت‌های زیادی وجود دارد که مسافران می‌توانند در سفر به کیش، آنها را برای اقامت انتخاب کنند. کیش دارای هتل‌های بزرگ و کوچک زیادی است که از یک ستاره گرفته تا پنج ستاره، افرادی با سلیقه‌های متنوع را به سوی خود جذب می‌کنند.

یک دسته از انواع واحدهای اقامتی در کیش، سوئیت ها هستند که مکان‌هایی راحت و دنج با قیمت‌های بسیار مناسب به شمار می‌آیند و از نظر امنیت، خودمانی و صمیمی بودن محیط و به ویژه اجاره بهای کم، از بهترین مکان‌های اقامتی در کیش هستند. تا جایی که با کنار هم قرار دادن همه این عوامل می‌توان گفت بهترین هتل‌های کیش هم به پای این سوئیت‌ ها نمی‌رسند. با خواندن این مقاله با سوئیت‌های کیش آشنا شوید.

چرا سوئیت های کیش از هتل‎ ها مناسب ترند؟

اجاره سوئیت در کیش و اقامت در سوئیت‌های کیش به مسافران این امکان را می‌دهد تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و در عین حال در محیطی دنج و صمیمی اقامت کنند. این واحدهای اقامتی کوچک و بدون اتاق خواب، پایین‌ترین اجاره بها را در میان واحدهای یک آپارتمان‌ داشته و هم‌چنین در مقایسه با اتاق‌های هتل چهار و پنج ستاره ارزان‌تر هستند اما از بسیاری از هتل‌های دو و سه ستاره تمیزتر و بهداشتی‌ترند.

محیط صمیمی و خصوصی سوئیت ها که در درون یک آپارتمان واقع شده اند، از فضای یک هتل که راهرویی با تعداد زیادی اتاق است و مسافران بیشتری در آن اقامت دارند، خلوت‌تر و دنج‌تر است. علاوه بر این، زمانی که شما به کیش سفر می‌کنید، بیشتر به خارج از منزل می‎روید و کمتر نیاز به بهره‌گیری از امکانات یک هتل پنج ستاره را دارید، به دلیل این که کیش یک جزیره تفریحی است و مسافران برای در خانه ماندن به کیش نمی‌روند. در اینجا چند سوئیت کیش را به شما معرفی می‌کنیم.

سوئیت ماه عسل

این سوئیت واقع در یکی از معابر مهم شهر کیش یعنی حوالی بلوار تهران کیش واقع شده است و دسترسی مناسبی به بلوار دلیران، بلوار ساحل، بلوار آشنا، خلیج فارس، بلوار مروارید و کارون دارد. در نزدیکی این سوئیت چند مرکز تهیه غذا، رستوران غذای دریایی هواری، مرکز خرید مروارید و چندین مکان مهم دیگر در کیش است. هتل ویدا و هتل پانوراما در فاصله کمی از این سوئیت قرار دارند، اما سوئیت ماه عسل یک واحد اقامتی ۲۵ متری مستقل است که یک اقامتگاه تمیز، مناسب و دنج برای زوج‌ها است و هزینه آن در مقایسه با اقامت در هتل بسیار پایین‌تر است. این سوئیت دارای یک تخت دو نفره،  سرویس فرنگی، حمام و پارکینگ است.

سوئیت سوپر لوکس

سوئیت سوپر لوکس یک واحد اقامتی با ۵۰ متر زیربنا است که ظرفیت پذیرایی از ۲ نفر را با ۱ تخت دو نفره دارد. این سوئیت در بزرگراه خلیج فارس واقع شده که شاهراه حیاتی جزیره کیش است و دورتادور جزیره را در بر می‌گیرد. سوئیت سوپر لوکس حدفاصل بلوار دلیران و خیابان حافظ قرار دارد و به مراکز خرید مروارید و بازار پردیس نزدیک است. هتل داریوش، ساحل مرجان و کلوپ ورزش‌های آبی مارینا کیش، رستوران دریایی میرمهنا و مراکز تفریحی زیادی در نزدیکی این سوئیت واقع شده‌اند.

بر اساس قوانین این سوئیت، هزینه کودکان زیر ۵ سال رایگان نیست و جزو نفرات حساب می‌شوند. پذیرش نهایتا تا ساعت ۱۰ شب امکان پذیر است. کارت ملی هوشمند از تمامی میهمانان دریافت می‌شود و آوردن قلیان و استعمال قلیان داخل واحد ممنوع است. سوئیت سوپر لوکس دارای پارکینگ و سرویس بهداشتی فرنگی است.

سوئیت فلت شعبانی واحد ۴ کیش

سوئیت شعبانی یک واحد اقامتی دنج و تمیز است که دارای ۴۰ متر زیربنا و ۳ نفر ظرفیت است. سرویس‌ خواب در این سوئیت شامل یک تخت دو نفره به همراه یک رخت‌خواب سنتی است. سوئیت فاقد سرویس ایرانی بوده و سرویس بهداشتی آن به صورت فرنگی است. این سوئیت همانند هتل‌های لوکس کیش، دارای ترانسفر رایگان برای ورود مهمانان به جزیره کیش است. علاوه بر این، ۴ آیتم تفریحی رایگان شامل ورودی سافاری، شهربازی، ورودی رستوران و یک روز گشت جزیره برای مهمانان در نظر گرفته شده است.‌ آپارتمان شعبانی که در نزدیکی خیابان‌های دماوند و مازندران واقع شده است، تا پارک ساحلی میرمهنا و تا پارک ساحلی مرجان فاصله‌ای کمتر از ده دقیقه دارد. این واحد اقامتی به شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، فرودگاه بین‌المللی کیش و مرکز تجاری کیش نزدیک است.

در قوانین این سوئیت آمده است که از پذیرش خانم‌های مجرد معذور هستند. پذیرش این سوئیت نهایتا تا ساعت ۱۱ شب انجام می‌شود. کشیدن قلیان در داخل واحد ممنوع است. این واحد اقامتی از تمامی مهمان‌ها کارت ملی هوشمند تقاضا می‌کند.

سوئیت‌ های مجموعه اقامتی شیرین کیش را بشناسیم

اقامتگاه شیرین یک هتل آپارتمان است که دارای چندین سوئیت فلت در داخل خود است. این اقامتگاه در نزدیکی بلوار تهران قرار دارد و تا ساحل اختصاصی خانم‌ها، ساحل اختصاصی آقایان، اسکله بزرگ تفریحی جزیره، اسکله قدیمی، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره کمتر از ده دقیقه فاصله دارد. این هتل آپارتمان به مراکز خرید مریم، پردیس، پانیذ، ونوس، زیتون، مروارید و بازار چینی‌ها نزدیک است. این هتل آپارتمان با نزدیک بودن و مشرف بودن به مرکز شهر و مراکز خرید و رستوران‌ها دسترسی راحتی برای مهمانان ایجاد می‌کند. این مجموعه دارای سه سوئیت به نام‌های آتن، تهران و آمستردام است.

سوئیت شیرین آتن دارای ۳۰ متر زیربنا، ظرفیت ۲ نفر، سرویس خواب یک تخت دو نفره، سرویس بهداشتی ایرانی ندارد و دارای یک سرویس فرنگی است. این سوئیت با یک تخت دونفره و یک رخت‌خواب سنتی، ظرفیت پذیرایی از سه نفر مهمان دارد. سوئیت فلت تهران، یک واحد اقامتی ۳۳ متری بوده و دارای یک تخت دونفره و یک رخت‌خواب سنتی است که ظرفیت پذیرایی از سه نفر مهمان دارد.

سوئیت فلت آمستردام در طبقه سوم اقامتگاه شیرین واقع است و  با ۷۰ متر زیربنا، ظرفیت پذیرش تا چهار نفر مهمان را دارد. طراحی دکوراسیون در سوئیت آمستردام به رنگ لباس تیم ملی فوتبال هلند بوده، دارای  رنگ‌های گرم و نارنجی است. اما این سه سوئیت دارای کولر گازی، مبلمان، میز ناهارخوری، تلویزیون، گیرنده دیجیتال ایران، جاروبرقی، کمد/دراور، جالباسی، کپسول آتش‌نشانی، بالکن، سرویس بهداشتی فرنگی حمام، کابینت، یخچال و چای‌ساز هستند. قابل ذکر است که در این سه سوئیت امکان آشپزی وجود ندارد.

سوئیت فلت های هراز

آپارتمان هراز دارای دو سوئیت به متراژ ۳۰ متر است که با یک تخت‌خواب دونفره با کاناپه تخت‌خواب‌شو ظرفیت اقامت سه نفر مهمان را دارد. این اقامتگاه در شهرک صدف واقع شده و از مراکز خرید زیتون، پانیذ، پردیس، ونوس و مریم کمتر از ده دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این آپارتمان تا مراکزی مانند اسکله بزرگ تفریحی، ساحل اختصاصی خانم‌ها، ساحل اختصاصی آقایان، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره و تا ساحل و اسکله تفریحی میرمهنا بسیار کم است. سوئیت‌های هراز دارای سرویس بهداشتی ایرانی و حمام به همراه یخچال، چای‌ساز، مایکروویو، لوازم آشپزی و لوازم پخت‌و‌پز و امکان آشپزی در ساختمان هستند.

سوئیت‌های مجموعه سرو سپهری کیش

مجموعه اقامتی سرو در نزدیکی خیابان‌های کاج و سرو و با فاصله کمی از شهرک میرمهنا قرار دارد. در این مجموعه سرو سپهری کیش دو سوئیت فلت با نام‎های سوئیت فلت نقلی و سوئیت فلت ۲ معروف هستند وجود دارند. سوئیت فلت نقلی ۲۰ متر زیربنا دارد و فاقد اتاق خواب است. ظرفیت این سوئیت ۲ نفر بوده و دارای یک  تخت دو نفره است.

سوئیت فلت ۲ سرو سپهری ۳۵ متر زیربنا دارد و ظرفیت آن تا ۳ نفر است، یعنی ۲ نفر ظرفیت پایه به همراه ۱ نفر اضافه در آن جای می‌گیرند و هزینه‌ای برای نفرات بیش از استاندارد به مبلغ رزرو اضافه می‌شود. این سوئیت دارای یک تخت دو نفره است. سرویس‌ بهداشتی سوئیت‌های سرو سپهری ایرانی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374988

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر