3

محل اقامت رونالدو در عربستان/ خانواده CR7 در کدام شهر و چه خانه‌ای سکونت می‌کنند؟+تصاویر

  • کد خبر : 375000
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

کریستیانو رونالدو با حضور در ریاض و تیم النصر در بهترین محله و بهترین عمارت این شهر ساکن خواهد شد.

خانواده کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره ۳۷ ساله پرتغالی با النصر عربستان قرارداد بست تا با این انتقال به فوتبال آسیا همه را غافلگیر کند.

اما برای رفاه خانواده رونالدو که یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، عربستانی‌ها بی‌شک برنامه‌های خاصی خواهند داشت؛ از اقامت در بهترین محله ریاض تا اختصاص دادن بهترین عمارت‌های پایتخت عربستان‌سعودی برای او و خانواده‌اش.

محله سکونت رونالدو در ریاض

ریاض دارای تعدادی محله ثروتمند است. رونالدو و خانواده‌اش می‌توانند در آل‌محمدیه مستقر شوند که دارای یک زندگی شبانه باورنکردنی از جمله بهترین رستوران‌های شهر است. یا النخیل محله دیگری که مملو از بهترین مدارس بین‌المللی برای آموزش فرزندان‌شان است، انتخاب خوبی خواهد بود.

از نظر موقعیت مکانی هردو محله نزدیک به ورزشگاه ۲۵هزار نفری النصر (مرسول پارک) هستند که زمانی به عنوان ورزشگاه دانشگاه پادشاه سعودی شناخته می‌شود. بسیار دور از ورزشگاه ۷۴هزار نفری اولدترافورد که رونالدو به بازی کردن در آن عادت کرده است.

شهر ریاض

خانه رونالدو در ریاض

مهم‌تر از آن، تعداد زیادی مجتمع خصوصی وجود دارد که رونالدو می‌تواند در یکی از آن‌ها زندگی کند و برای غربی‌ها ایده‌آل است. بیشتر این کاخ‌ها دارای استخرهای شنا، مدارس پیش‌دبستانی، فروشگاه‌ها، کلینیک‌ها، سالن‌های ورزشی و رستوران‌های مخصوص به خودشان هستند به این معنی که هرگز مجبور نیستید محوطه را ترک کنید.

اجاره‌ها عمدتا توسط کارفرمایان در قراردادهایی خصوصی ارائه می‌شود اما اگر رونالدو بخواهد مجموعه املاکش را افزایش دهد گزینه‌های بالقوه برای شرایط او ایده‌آل هستند. یکی از املاکی که نشریه «سان» مشاهده کرده عمارتی بزرگ و ۸ خوابه دارای استخر شنا در اندازه استخر المپیک، اتاق پذیرایی با آبشار فوق‌العاده و همچنین سه ویلای مهمان است که در منطقه المقه واقع شده. در صورتی که رونالدو و جورجینا بخواهند سلطنتی زندگی کنند گزینه خدمتکار و راننده هم در دسترس است.

خانه رونالدو در ریاض

خانه کریستیانو رونالدو در عربستان

خانه رونالدو در ریاض عربستان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر