2

وزارت اطلاعات یک اطلاعیه مهم داد

  • کد خبر : 375011
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴

روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین خبر داد.

وزارت اطلاعات یک اطلاعیه مهم داد

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و ۶ نفر از عناصر اصلی شبکه در سلسله عملیاتی همزمان و در چند استان کشور بازداشت، ۱۰ نفر احضار و تعدادی دیگر از مرتبطین شبکه تحت تعقیب می‌باشند.

این شبکه گسترده وظیفه انتقال پول از خارج با شیوه‌های پیچیده پولشویی و تأمین تجهیزات مختلف برای تیم‌های عملیاتی تروریستی منافقین را عهده دار بود.

سرکرده شبکه مزبور به نام علی محمد دولتی فرزند غلامحسین از عناصر مهم منافقین است و دارای دفاتر و مؤسساتی در کشورهای امارات و هلند می‌باشد.

نامبرده در تعامل مثلث، البانی امارات و هلند، خطوط عملیاتی و پوشش لازم برای تأمین مالی و لجستیک تروریست‌ها را فراهم می‌کرد. در داخل کشور نیز دفاتر، مؤسسات و مرتبطین متعددی توسط وابستگان گروهک منافقین، روند تحویل پول و امکانات از سرپل‌های مستقر در خارج و انجام فرآیندهای چندلایه پولشویی با هدف امحای ردها و آثار منافقین را اجرا کرده و نهایتاً، پول، اسلحه، مواد منفجره و ابزارهای فنی و مخابراتی را به تیم‌های تروریستی تحویل داده و حتی به استخدام اراذل و اوباش برای صحنه‌های اغتشاشات اخیر می‌پرداختند.

من جمله عناصر دستگیر شده پدر یکی از اعضای عملیاتی تیم‌های تروریستی است که نزدیک به ۳ سال پیش بازداشت شد و به دلیل انتسابش به یک دانشگاه صنعتی مهم کشور موجب تهاجم وسیع رسانه‌های معاند علیه دستگاه‌های امنیتی و قضائی کشور شد.

شایان ذکر است که این فرد نیز سابقه وابستگی قدیمی به گروهک منافقین و محکومیت زندان به همین جرم را دارا می‌باشد.

تحقیقات پیرامون شبکه پیش گفته و مرتبطین آن‌ها ادامه داشته و عناصر مقیم خارج از کشور نیز از طریق پلیس بین الملل (اینترپل) و به جرم تأمین مالی تروریسم» و پولشویی سازمان یافته تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

همچنین به کشورهای میزبان منافقین من جمله، آلبانی، هلند و امارات یادآور می‌گردد که به دلیل ماهیت بحران زیست و جنایت پیشه این گروهک حضور آن‌ها در هر کشوری جز دامن زدن به اقدامات غیر قانونی و تروریستی در آن کشورها ثمری نداشته و نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر