1

اولین درخواست رونالدو از مدیران النصر/ بازیکنی که کریستیانو به مدیران سعودی پیشنهاد داد!

  • کد خبر : 375060
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

گفته می‌شود کریستیانو رونالدو خوهان انتقال په‌په، ستاره باتجربه هموطنش، به باشگاه النصر شده است.

اولین درخواست رونالدو از مدیران النصر/ بازیکنی که کریستیانو به مدیران سعودی پیشنهاد داد!

باشگاه النصر که این روزها به دلیل به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو در معرض توجه جهانی قرار دارد مصمم است با جذب چند ستاره نامدار دیگر دنیای فوتبال به این روند ادامه بدهد.

گزارشها حاکی است کریستیانو مایل است در النصر یکی از ستاره‌های پرتغالی را در کنارش داشته باشد که از قضا یکی از وفادارترین بازیکنان پرتغالی به سی‌آرسون است: په‌په. رونالدو و په‌په هم در رئال مادرید همبازی بودند و هم سالها در تیم ملی پرتغال کنار هم توپ زده‌اند.

روزنامه مارکا می‌گوید در مذاکراتی که بین رونالدو و النصر در شهر ریاض برگزار شد کریستیانو این درخواست را مطرح کرد و خواهان جذب په‌په شد. په‌په در حال حاضر به عنوان دفاع وسط در پورتو بازی می‌کند و رئیس باشگاه پرتغالی اخیرا گفته بود او می‌تواند تا هر زمان که بخواهد به بازی در این تیم ادامه بدهد. ولی حالا با خواست رونالدو احتمال انتقال په‌په به النصر عربستان بالا رفته است.

په‌په و کریستیانو در رئال مادرید به دوستهای صمیمی هم تبدیل شدند. حتی وقتی ژوزه مورینیو هدایت رئال را به دست گرفت و وضعیت برای رونالدو پیچیده شد این دو فوتبالیست پرتغالی با تشکیل جبهه‌ای واحد در مقابل مورینیو ایستادند.

په‌په و رونالدو برای نزدیک به یک دهه و نیم در تیم ملی کشورشان همبازی هستند. در جام جهانی قطر در بازی‌ای که کریستیانو مسابقه را به عنوان نیمکت‌نشین آغاز کرده بود بازوبند کاپیتانی به دست په‌په بسته شد. اما به محض ورود رونالدو به زمین، په‌په به سمت او دوید تا بازوبند را به دوست قدیمی‌اش تقدیم کند.

رابطه کریستیانو و په‌په فراتر از یک دوستی ساده است و عجیب نیست که این دو ستاره پرتغالی می‌خواهند بار دیگر در یک رختکن با هم باشند.

په‌په در ماه فوریه چهل ساله خواهد شد ولی او در جام جهانی قطر نشان داد که هنوز می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند. او در سالهای اخیر این را در پورتو ثابت کرده و حالا به احتمال زیاد مدتی هم در کنار کریستیانو رونالدو با پیراهن النصر خواهد درخشید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر