13

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در قشم افتتاح شد

  • کد خبر : 375172
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران باهدف معرفی توانمندی‌های صادراتی غیرنفتی کشور در قشم افتتاح شد.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در قشم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری افق از قشم، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مختار گرشاسبی، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از مدیران سازمانی و شهرستان شامگاه دوشنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر قشم افتتاح شد.

“سلسله رویدادهای تجارت در راه ابریشم” محتوایی است که از سوی مجموعه سروش درراستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی طراحی‌شده تا به اهداف توسعه اقتصادی کشور از راه حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تولید ثروت، افزایش تولید صادرات محور، ایجاد فرصت‌های شغلی، افزایش صادرات غیرنفتی و ایجاد ارتباط بین صادرکنندگان برتر داخلی با کشورهای خارجی کمک کند.

دومین رویداد این مجموعه با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، قصد دارد ظرفیت‌های کشور در حوزه صادرات غیرنفتی را به هیات هایی از کشورهای قطر و عمان معرفی نماید.

این نمایشگاه با همکاری مدیریت امور تشریفات و نمایشگاه های سازمان منطقه آزاد قشم در جهت توسعه صادرات محصولات تولیدی داخلی برپا گردیده است.

این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ با حضور شرکت های تولیدی، محصولات دانش‌بنیان، صنایع‌دستی، سوغات، صنایع غذایی و خشکبار، لوستر و چراغ‌های تزئینی، کالاهای خواب و فرش، منسوجات چوبی و مبلمان دایر بوده و از حضور بازدیدکنندگان استقبال می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر