1

روایت چشمی از حرف های عجیب بازیکنان تراکتور

  • کد خبر : 375219
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

روزبه چشمی می‌گوید بازیکنان تراکتور هفته گذشته و در زمین حرف‌های خوبی به زبان نیاوردند و باید به تیم رقیب احترام بگذارند.

 

روایت چشمی از حرف‌های عجیب بازیکنان تراکتور!

به گزارش خبرگزاری افق  به نقل از ایسنا روزبه چشمی، هافبک استقلال بعد از برتری استقلال مقابل تراکتور در وقت‌های اضافه و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، به انتقاد از رفتار بازیکنان تراکتور در بازی هفته گذشته دو تیم در تبریز اشاره کرد و گفت: تراکتور از نظر فنی تیم خوبی است. امروز هم پایاپای بودیم. البته امروز تیم بهتری بودیم. می‌خواهم درباره هفته قبل صحبت کنم. ما یک بازی را انجام می‌دهیم و یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد. یک روز ما می‌بریم و یک روز هم می‌بازیم. هفته گذشته یکسری از بازیکنان تراکتور طوری صحبت می‌کردند که انگار فینال را برده‌اند و قهرمان شده‌اند!

وی ادامه داد: ما باید به هم احترام بگذاریم. ما هفته اول به سپاهان باختیم اما بازیکنان سپاهان و ما صحبتی نکردیم. هفته گذشته در زمین صحبت‌های بلندی می‌شد و تماشاگران در زمین نیستند و صداها می‌رسد. دقیقه ۱۵ (بازیکنان تراکتور) می‌گفتند “بازیکنان استقلال هول کرده‌اند و کار تمام است.” فوتبال روز بد و خوب دارد. هفته گذشته روز بد ما بود و شما (تراکتور) بردید. به هم احترام بگذاریم.

هافبک دفاعی استقلال خطاب به برخی شایعات و حاشیه‌ها بعد از باخت به تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر مبنی بر اینکه بازیکنان این تیم به علت اختلاف با ساپینتو کم‌کاری می‌کنند گفت: این هفته فشار زیادی روی ما بود و حرف‌های زیادی پشت سر ما گفته می‌شد ولی مربیان تمام نکات را گفتند. مدیریت از تیم و مربی حمایت کرد. من از هر سه جبهه تشکر می‌کنم. هواداران پشت ما بودند. ما هر بازی صد درصد توان خودمان را می‌گذاریم. امروز هم باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم. این را بدانید که تک تک بازیکنان و کادرفنی تلاش می‌کنند و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر