2

کارگروه هنری ستاد نوروزی قشم تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 375258
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نوروز ۱۴۰۲ از همه ظرفیت‌های هنری جامعه محلی جزیره قشم استفاده می‌شود.

کارگروه هنری ستاد نوروزی قشم تشکیل می‌شود

به گزارش  خبرگزاری افق  حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی در نشستی با فعالان هنری جزیره با اشاره به شناسایی ۱۶۸ نقطه هدف برای برگزاری مراسم آیینی و هنری استقبال از گردشگران نوروزی گفت: برای میزبانی در نوروز پیش رو از سرمایه‌های انسانی جامعه جزیره استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای انسجام‌بخشی و رسیدن به برنامه ممتاز، به انتخاب انجمن‌های فعال هنری جزیره، اعضایی به‌عنوان کارگروه هنری ستاد نوروزی قشم تشکیل می‌شود تا ضمن احصا کمبودها، طرح‌های خلاقانه‌ای برای نوروز ۱۴۰۲ تدوین شود.

آخوندی افزود: کمک به حفظ وحدت رویه در سیاست‌های هنری جزیره، کشف استعدادهای جدید و نوآوری در حیطه هنر جزیره از اهداف دیگر تشکیل این کارگروه خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تأکید کرد: این کارگروه می‌تواند برای برنامه‌های پسانوروز نیز با طراحی ایده‌های جدید، عاملی برای جذب گردشگر و رونق اقتصادی جزیره باشد.

در این نشست که با حضور روسا و فعالان انجمن‌های هنری قشم برگزار شد، اعضا به ارائه مسایل و مشکلات خود پرداختند و خواستار همراهی بیشتر ارگان‌های مرتبط شده و برای همکاری در میزبانی از گردشگران نوروزی اعلام آمادگی کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375258

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر