2

درآمدهای گمرکی و مدیریت نرخ تورم در جلسه کمیسیون تلفیق بررسی شد

  • کد خبر : 375354
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون میزان تحقق درآمدهای گمرکی و مدیریت نرخ تورم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

درآمدهای گمرکی و مدیریت نرخ تورم در جلسه کمیسیون تلفیق بررسی شد

به گزارش خبرگزاری افق به نقل از مهر رحیم زارع در تشریح جلسه نوبت عصر امروز (یکشنبه ۲۵ دی‌ماه) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: در ابتدای این جلسه، رئیس کل گمرک ایران درآمدهای پیش‌بینی شده گمرکی را تشریح کردند و گفتند این در آمدها برای سال آینده ۱۲۶ هزار میلیارد تومان است که ۳۱ هزار میلیارد تومان از آن درآمد واردات خودرو به میزان دو میلیارد دلار است.

وی با اشاره به حضور رئیس کل بانک مرکزی در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق پیرو توضیحاتی درباره نرخ تورم بیان کرد: نرخ تورم پیش‌بینی شده در لایحه بودجه ۴۰ درصد است لذا رئیس کل بانک مرکزی در زمینه افزایش پایه پولی، رشد نقدینگی و مدیریت نقدینگی توضیحاتی ارائه کردند.

وی تاکید کرد: همچنین رئیس کل بانک مرکزی در این جلسه در رابطه با تسهیلات پرداختی تبصره ۱۶ و ۱۸ بودجه ۱۴۰۱ و موارد که نیاز هست در بودجه سال آتی مد نظر قرار گیرد، توضیحاتی ارائه داد.

زارع بیان کرد: همچنین در این جلسه با حضور رئیس کل بانک مرکزی درباره تسهیلات به بخش توسعه، تسهیلات به سرمایه در گردش، تسهیلات قرض‌الحسنه‌، تسهیلات فرزندآوری و ودیعه مسکن و همچنین تحولات نرخ ارز، قیمت سکه و طلا و تحولات نرخ تورم و تثبیت قیمت آن و مواردی که به ثبات اقتصادی می‌انجامد، بحث و بررسی صورت گرفت.

این نماینده مجلس با بیان کمیسیون رویکرد تثبیت سیاست‌های اقتصادی را پیگیری خواهد کرد، گفت: انشالله در جلسه نوبت شب، کمیسیون با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه بررسی مباحث درآمدی را به پایان خواهد رساند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر