1

اخبار مهم ابراهیم رئیسی درباره قیمت ارز و طلا

  • کد خبر : 375593
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

رئیسی گفت: وضعیت قیمت ارز، سکه و گرانی‌ها در کشور کاهشی خواهد شد. با توجه به منابع و ظرفیتی که در کشور موجود است، آینده کشور روشن است.

 

خبر مهم ابراهیم رئیسی درباره قیمت ارز و طلا

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت:وضعیت قیمت ارز، سکه و گرانی‌ها در کشور کاهشی خواهد شد. با توجه به منابع و ظرفیتی که در کشور موجود است، آینده کشور روشن است. آمارها در کشور نشان دهنده رشد اقتصادی، رشد سرمایه‌گذاری، رشد تولید و رشد اشتغال است. هرچند دشمن نمی‌خواهد این رشد را ببیند، اما با همت مردم و مسئولان نظام این رشد محقق خواهد شد و زمینه هرگونه یأس و ناامیدی در جامعه از بین خواهد رفت.

رئیسی ‌تأکید کرد: پیامی که باید از مجلس و نمایندگان صادر شود، باید پیام امیدبخشی به مردم باشد؛ زیرا امروز دشمن تمام توان خود را برای خالی کردن دل مردم از امید گذاشته است. همچنین تلاش دارد که تردید در دل مردم ایجاد کند. تردید در دل جوانان ایجاد کند و امید مردم را تبدیل به یأس کند. این حرکت و راهبرد دشمن است. در واقع راهبرد دشمن ایجاد یأس در دل مردم است، بنابراین باید راهبرد دولت و مجلس ایجاد امید در دل مردم باشد.

ریسی جمهور خاطر نشان کرد: بودجه سال ۱۴۰۲ به فعالان اقتصادی، بازار، سرمایه گذاران، کارآفرینان و مردم، پیام امیدبخش می‌رساند تا فعالیت و سرمایه گذاری در کشور فعالتر شود و امید در کشور بیش از گذشته گسترش یابد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر