1

تعاون نتیجه تجمیع اندیشه هاست

  • کد خبر : 375643
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸

سعید معادی معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون، تعاون را نتیجه تجمیع اندیشه ها دانست.

به گزارش خبرگزاری افق :سعید معادی که به نمایندگی از سوی محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در همایش مدیران تعاون سراسر کشور حضور یافته بود، اظهار نمود: «تعاون» نتیجه تجمیع خرد،اندیشه ها، سرمایه ها،منابع انسانی،ایده ها و تجارب است که اثر تکمیلی آن وحدت می باشد که در نهایت به اشتغال، تولید و تعاون تبدیل می شود.
معاون مدیرعامل با تاکید بر این که اندیشه جهادی در دل تعاون شکل می گیرد،افزود: ارتقای جایگاه بانک توسعه تعاون از طریق حمایت این بخش میسر می شودو اگر برای بانک توقیفی در این راه حاصل شود به تبع استفاده درست از ظرفیت های بخش تعاون خواهد بود.
وی انتظارات بخش تعاون از بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای و دولتی را به حق عنوان کرد که علیرغم مشکلات و چالش های ناشی از شرایط تورمی و افزایش تمام شده قیمت پول، بانک نه تنها عقب نشینی نداشته، بلکه باتمام قوا حرکت کرده و توانسته است وظایف خود را به خوبی انجام دهد.
معادی اظهار کرد: بانک در پرداخت تسهیلات، ۵۷ درصد رشد داشته و توانسته حدود ۹۰ درصد دربرنامه حمایت از تولید و اشتغال( بند الف تبصره ۱۸) را محقق کند و همچنین نزدیک به ۸۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی، ازدواج، بهزیستی و کمیته امداد و … تحقق نماید.
وی با بیان این که انواع تکالیف برای بانک وجود دارد و باوجود این که بانک باید پاسخگوی تمام دستور العمل ها و بخشنامه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مطابق باشد، تاکید کرد: این چنین نشست های تعاملی در بخش تعاون می بایست بیشتر شود و باید به یک نقطه مشترک و ایده آل رسید.
در ادامه احمد محمدی مدیر امور اعتباری همایش سراسری مدیران تعاون استان ها را برای بانک یک فرصت بر شمرد و گفت :تمام دغدغه همکاران حوزه وزارت تعاون را در بانک مطرح و پیگیری خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه این همایش باعث هم افزایی بین بانک و وزارت می شود خواستار برگزاری نشست مشترک با موضوع انعقاد تفاهم نامه ها همکاری شد.
محمدی در ادامه خواستار تشویق و ترغیب کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی بخش تعاون به بانک توسعه تعاون شد.
وی از پرداخت ۳۵ هزارمیلیارد ریال تسهیلات برنامه حمایت از تولید و اشتغال بند الف تبصره ۱۸ خبرداد و اظهار کرد:نرخ این تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ درصد بخش تعاون سهم کمی از آن داشته است که خواستار استفاده بخش تعاون از طریق ثبت نام تعاونی ها در سامانه های کارا، بهینه یاب و سیتا شد.
وی در انتها بیان اینکه نقش تعاون در اقتصاد کشور افزایش پیدا کرده است تاکید کرد بخش تعاون می بایست از ظرفیت های بانک به خوبی استفاده کند.

همایش مدیران تعاون سراسر کشور با حضورمهدی مسکنی،معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کلیه مدیران تعاون سراسر کشور و جمعی از مدیران ارشد بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون در بندرعباس برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر