1

ثبت رکورد جدید تولید هفتگی در ایران خودرو

  • کد خبر : 375784
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با یک سالگی مدیریت خطیبی، موفق به عبور از رکورد تولید هفتگی در دو بخش خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شدند.

به گزارش  خبرگزاری افق به نقل از ایکوپرس- براساس آمار و اطلاعات تولید در گروه صنعتی ایران خودرو، رکورد تولید در هفته ۴۵ امسال از عدد ۱۵ هزار دستگاه سواری و تجاری عبور کرد که از خردادماه امسال و هم زمان با توقف تولید ناقص، بی سابقه بوده است.
براساس این گزارش، کارکنان خدوم گروه صنعتی ایران خودرو با مدیریت خطیبی و همراهی شبکه تامین توانسته اند در هفته ۴۵ کاری امسال، ۱۴ هزار و ۸۳۹ دستگاه خودرو سواری و ۳۶۹ دستگاه خودرو تجاری سنگین و نیمه سنگین کامل را تولید کنند.
همچنین گروه صنعتی ایران خودرو در هفته ابتدایی بهمن ماه، موفق به صدور فاکتور برای بیش از ۲۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری شده و در همین حال آمار صدور فاکتور و همچنین عرضه از ابتدای سال تا هفتم بهمن ماه نیز نشان دهنده رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با صدور فاکتور و عرضه بیش از ۵۲۶ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری است.
هرچند مشکلات ناشی از برودت هوا و محدودیت انرژی سبب افت تولید در هفته ۴۳ و ۴۴ سال شد، اما برنامه ریزی برای جبران این افت در هفته های پایانی سال، دست یابی به هدف تولید را تسهیل خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر