2

پیوستن قشم به زنجیره تولید محصولات فولادی کشور

  • کد خبر : 375973
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از کلنگ زنی یک شرکت تولید ورق استیل با ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای ۱۸۰۰ نیروی بومی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

پیوستن قشم به زنجیره تولید محصولات فولادی کشور

به گزارش خبرگزاری افق از بندرعباس، افشار فتح الهی مدیرعامل منطقه آزاد قشم امروز در آیین کلنگ زنی این شرکت گفت: راه‌اندازی صنایع بزرگ با افزایش تولید در جزیره و اشتغالی که به همراه دارد، پیشرانی برای تحول اقتصادی در قشم خواهد بود.

وی ادامه داد: احداث شرکت ایلیا استیل آریا قشم با ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار، در شهرک صنعتی کاوه قشم در مساحتی به وسعت ۹۷ هکتار و ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تُن ورق استیل ضدزنگ، آغازگر رشد و ایجاد اشتغالی پایدار برای ۱۸۰۰ نیروی بومی به‌صورت مستقیم است.

به گفته فتح الهی، احداث این شرکت که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۵ به بهره‌برداری برسد، همراه با آیین کلنگ زنی پل خلیج‌فارس، می‌تواند زمینه‌ساز حضور صنایع بزرگ و سنگینی باشد که با انتخاب منطقه آزاد قشم به‌عنوان یک زون برای سرمایه‌گذاری، تسهیل صادرات، حمل‌ونقل ارزان و معافیت مالیاتی، در چرخش اقتصاد کشور نقش بسزایی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان یادآور شد: محصول نهایی این شرکت تولید ورق نورد سرد و گرم فولاد ضدزنگ برای استفاده در صنایع فلزی داخلی و خارجی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر