3

تقدیر از اقدامات وفعالیت های بانک توسعه تعاون در جهت تقویت بخش تعاون

  • کد خبر : 376289
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

معاون تعاون وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی در جمع تعاونگران و فعالان بخش تعاون در قزوین با تاکید بر لزوم توسعه کارجهادی در بین مدیران دستگاه های اجرایی پس از استماع آمار و عملکرد بانک توسعه تعاون مجموعه اقدامات انجام شده را مثبت و مصداق کارجهادی مورد نیاز کشور ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری افق جلسه مشترک تعاونگران و فعالان بخش تعاون قزوین با معاون تعاون وزارت تعاون به میزبانی اداره کل تعاون و اتاق تعاون و با حضور محمد یزدی سرپرست قزوین در مجموعه باغستان سازمان جهاد سازندگی برگزار شد. در این جلسه سرپرست شعب بانک توسعه تعاون قزوین ضمن ارائه آمار عملکرد بانک توسعه تعاون در بحث پرداخت تسهیلات حمایتی به فعالان اقتصادی و تعاونی ها گفت: در سال جاری رقمی بالغ بر ۵۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به تولید کنندگان و فعالان بخش های مختلف صنعت ، کشاورزی و … در قزوین پرداخت شده است که از این رقم بالغ بر ۷۴ درصد جامعه هدف تعاونی های استان بوده اند که این عملکرد مطابق اساسنامه و رسالت اصلی بانک توسعه تعاون بوده و تاثیرات مثبت و ملموسی در ایجاد و حفظ اشتغال در استان داشته است.
وی افزود: مجموعه بانک توسعه تعاون قزوین با کار جدی و جهادی در تشکیل و تصویب پرونده های خصوصا تکلیفی، مسئولیت سنگینی را در قبال اشتغال در استان به دوش کشیده است و تمامی همکاران استان در انجام این امر سهیم بوده اند.
در ادامه جلسه مسئولان انجمن ها و تشکل های تعاونی هر یک به بیان دیدگاه ها و موضوعات خود پرداخته و مدیران دستگاه های اجرایی در حیطه وظایف و اختیارات خود نسبت به پاسخگویی اقدام کردند.
مهدی مسکنی،معاون وزیر تعاون با تاکید بر لزوم کار جهادی و خالصانه راه حل برون رفت از شرایط فعلی و ایجاد امید و رفع گره های معیشتی مردم را در پایبندی دستگاه های اجرایی به این مهم دانست. وی همچنین پس از استماع آمار و عملکرد بانک توسعه تعاون مجموعه اقدامات انجام شده را مثبت و مصداق کارجهادی مورد نیاز کشور ارزیابی کرد.
مسکنی همچنین از پروژه تعاونی مسکن فرهنگیان قزوین بازدید و حل موضوعات و مشکلات این تعاونی را در اولویت وظایف دستگاه های اجرایی مرتبط دانست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=376289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر