1

خرید جذاب پرسپولیس نیمکت نشین می شود؟

  • کد خبر : 376355
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

وحدت هنانوف در دو بازی اخیر تیمش بسیار خوب کار کرده و کار دانیال اسماعیلی‌فر برای حضور در ترکیب پرسپولیس سخت شده است.

خرید جذاب پرسپولیس نیمکت نشین می شود؟

یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی دانیال اسماعیلی فر مدافع راست این فصل پرسپولیس است. دانیال که قبلا هم در ذوب آهن شاگرد یحیی بود، بالاخره در تابستان به پرسپولیس آمد و در این فصل هم جزو بازیکنان خوب و تاثیرگذار تیمش بوده است.

اسماعیلی فر در این فصل آمار ۲ گل و ۴ پاس گل را ثبت کرده که آمار خوبی برای یک مدافع به حساب می آید. گل محمدی در بازی بسیار حساس مقابل سپاهان تصمیم گرفت از وحدت هنانوف در سمت راست خط دفاعی استفاده کند و دانیال را یک خط جلوتر ببرد. تصمیمی که خیلی به نفع اسماعیلی فر نبود و دانیال نتوانست روز خوبی مقابل تیم سابقش داشته باشد.

شماره ۵ پرسپولیسی‌ها در این بازی به غیر از گل به خودی که زد، یک فرصت عالی گلزنی را هم در نیمه اول از دست داد و یک گل هم در نیمه دوم وارد دروازه سپاهان کرد که آفساید اعلام شد. دانیال در پست غیرتخصصی خودش خیلی در جریان بازی نبود ولی دلیل اصلی نمایش نه چندان خوب اسماعیلی فر چیز دیگری بود.

این بازیکن قبل از دیدار مقابل سپاهان دچار سرماخوردگی شده بود و حال خوبی نداشت. با این حال با تلاش پزشکان پرسپولیس و تزریق چند آمپول باعث شد تا اسماعیلی فر به بازی برسد و بتواند برای تیمش به میدان برود. با این وجود دانیال در نیمه دوم تعویض شد تا بتواند بیشتر استراحت کند و برای بازی‌های آینده آمادگی لازم را داشته باشد. برخلاف دانیال، وحدت هنانوف در بازی با سپاهان عالی کار کرد و همین موضوع باعث شد تا یحیی در بازی با نفت مسجد سلیمان دوباره به وحدت اعتماد کند و اسماعیلی فر را روی نیمکت قرار دهد.

وحدت در این بازی هم نمایش خوبی داشت و یکی از بهترین‌های تیمش بود. اسماعیلی فر که در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به عنوان یار جانشین به زمین آمد، حالا کار سختی برای پس گرفتن جایگاهش در ترکیب اصلی دارد و عملکرد خوب هنانوف باعث شد تا او به مهره اصلی پرسپولیس در سمت راست خط دفاعی تبدیل شود.

حال باید دید در بازی‌های آینده گل محمدی باز هم به هنانوف اعتماد می کند و یا اینکه دوباره دانیال را در ترکیب اصلی قرار می دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=376355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر