2

مدونا بار دیگر در کنسرتش در حومه پاریس جنجال آفرید+تصویر

  • کد خبر : 37658
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۷

ما شکایت خواهیم کرد چرا که نه تنها با آبروی مارین لوپن بازی شده، بلکه با آبرو و شرافت طرفداران، اعضا و میلیون‌ها نفری که به ما رای داده‌اند هم بازی شده است.

مدونا

مدونا بار دیگر در کنسرتش، اینبار در «استد دوفرانس» در حومه پاریس جنجال آفرید
درحین کنسرت تصویری پخش شد که در آن صلیب شکسته نازی‌ها روی پیشانی مارین لوپن رهبر حزب راست افراطی جبهه ملی فرانسه نشان داده می شد.

به نقل از آفتاب، ویدئویی که فلوریان فیلیپو شماره دوی جبهه ملی را به واکنش واداشت: شکایت از خواننده سر‌شناس آمریکایی به جرم توهین به رهبر راستگرایان فرانسه و خدشه دار کردن جریحه هواداران حزبی.

او گفت: «ما شکایت خواهیم کرد چرا که نه تنها با آبروی مارین لوپن بازی شده، بلکه با آبرو و شرافت طرفداران، اعضا و میلیون‌ها نفری که به ما رای داده‌اند هم بازی شده است. مارین لوپن اجازه چنین کاری را نمی‌دهد. هر چهره سیاسی دیگری هم بود، همین نوع واکنش را بر می‌گزید.»

مارین لوپن نفر سوم انتخابات ریاست جمهوری اخیر فرانسه، پیش‌تر نسبت به پخش این ویدئو در فرانسه، که درکنسرت تل آویو هم از آن استفاده شده بود و عواقبش برای این ستاره پرآوازه موسیقی دنیا هشدار داده بود.این درحالیست که مدونا در ادامه تور خود قرار است ۲۱ ماه اوت در شهر نیس فرانسه که هواداران جبهه ملی در آنجا پرشمارند، کنسرت دیگری را برگزار کند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر