2

کنسرت اسفند ماه احسان خواجه امیری در تهران+تصاویر

  • کد خبر : 376769
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۲۹

احسان خواجه امیری بعد از چندین ماه دوری از استیج به وقت ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ آخرین اجرای خود را طی یک‌سانس در سالن اسپیناس پالاس برگزار کرد. خواجه امیری در این کنسرت قطعات: لب تر کن،سلام آخر ،یه روزی میاد ،ثانیه ،۳۰ سالگی احساس آرامش را اجرا کرد. و برای اولین بار ترک «تو که قلبمی » را روی استیج کنسرت تهران برگزار کرد و با هواداران خود همصدایی کرد. مهمان این کنسرت :حامد برادران بود و در آخر قطعه «پرنده » را با هواداران خود همصدا شد و سالن را ترک کرد.

در دومین هفته از اسفند ۱۴۰۱، خواننده های متعددی در تهران و شهرستانها به روی صحنه می روند تا چراغ برگزاری کنسرت‌ها را همچنان روشن نگه دارند. احسان خواجه امیری از جمله خوانندگان جدیدی است که در این هفته به جمع برگزارکنندگان کنسرت پیوسته است.

با به پایان رسیدن تعطیلی کنسرت‌ها، از چندی پیش و با برپایی چند اجرا از خوانندگان پاپ، عملا دور جدید کنسرت‌های موسیقی کلید خورد و همانند سال های گذشته شاهد برگزاری کنسرت های متعددی در روزهای پایانی سال هستیم.

احسان خواجه‌امیری کار حرفه‌ای خود را با آهنگسازی برای مجموعهٔ مستند که موسیقی بی‌کلام بود آغاز کرد و مطرح‌ترین کارش در آن دوران آهنگسازی آلبومی به نام «خاطرات زندگی» برای پدرش بود. سازهای گوناگون را امتحان می‌کرد و آموزش یک ساز را به پایان نمی‌رساند. احسان فقط می‌خواست آهنگساز شود و ورود خود را به عرصهٔ خوانندگی یک شوخی می‌دانست. او در سن ۱۷ سالگی آلبوم «من و بابا» را روانهٔ بازار کرد که کار مشترک او و پدرش ایرج بود. خود احسان، موفقیت این آلبوم را تا اندازهٔ زیادی مدیون حضور پدر می‌دانست.

عکاس: امین فرج الهی

خبرنگار: عظیمه ولی پور الماس

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=376769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر