1

من امروز اصلاح‌طلبی که با نماد مشخص اصلاح‌طلبی باشد نمی‌شناسم

  • کد خبر : 37678
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶

من امروز اصلاح‌طلبی که با نماد مشخص اصلاح‌طلبی باشد نمی‌شناسم اما به هر حال در صورت اصلاح مواضع زمینه برای حضور اصلاح‌طلبان فراهم است

افق نیوز:(ofoghnews.ir) نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «اصولگرایان طیف بزرگی هستند» رقابت درون این جریان را زیبا توصیف کرد.

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت:‌ در انتخابات مجلس هم دیدید که جبهه پایداری از بین خود اصولگرایان آمد و توفیق بسیار خوبی هم داشت البته ما در اهداف کلی با جبهه متحد مشکلی نداریم اما وقتی وارد عرصه شدیم رقابت‌های انتخاباتی هم گرم‌تر شد و سلیقه‌های جدیدی وارد عرصه انتخابات شدند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره لزوم حضور جریانات منتقد در عرصه رقابت‌های انتخاباتی تصریح کرد: انتقاد، زیبایی کار در یک نظام دموکراتیک است؛ خود اصولگرایان هم ممکن است نسبت به سلیقه‌های یکدیگر انتقاد داشته باشند، روزی که ما انتقاد را از دست بدهیم و نقد نکنیم آن روز پایان عمر سیاسی ماست، نظام جمهوری اسلامی هم نشان داده نقدپذیر است و برای این نوع رقابت‌ها ظرفیت دارد و این امتیازی برای کشور به حساب می‌آید.

نوباوه با بیان اینکه در کشور برنامه‌ریزی سیستماتیک برای ورود به عرصه انتخابات وجود ندارد یادآور شد: معمولا ما زمانی وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شویم که یا زمان را از دست داده‌ایم و یا امکان تصمیم‌گیری بهینه و خوب را از دست می‌دهیم.

وی ادامه داد: به نظر من قطعا رییس‌جمهور آینده از اصولگرایان خواهد بود البته از یک جهت جای شکر است که رقابت درون خانواده اصولگرایی رقابتی خوب و منطقی است به شرط این‌که به سمت تخریب نرویم؛ چراکه اگر بخواهیم تخریبی عمل کنیم ممکن است به دشمن امکان داده شود و زمینه‌ای فراهم شود که ماجرای انتخابات ۸۸ تکرار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ما باید در انتخابات آینده روی قابلیت افراد نیازسنجی کنیم و مسائل اقتصادی و موضوعات عمده سیاسی و بحث تحریم که صرفا نامش تحریم اقتصادی است و عملا تلاش آشکار سیاسی برای ضربه زدن به کشور است را در نظر بگیریم و با در نظر گرفتن این موضوع وارد برنامه‌ریزی برای رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری شویم که شاید هم قدری دیر باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی هم‌چنین درباره فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت که اگر کسی می‌خواهد به عنوان اصلاح‌طلب وارد عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری شود، باید مواضع خود را در ارتباط با وضعیتی که در ارتباط با فتنه ۸۸ در کشور به وجود آمد و مواضع ناصوابی که بعضا به نام اصلاح‌طلبی گرفته شد اصلاح کند.

وی افزود: من امروز اصلاح‌طلبی که با نماد مشخص اصلاح‌طلبی باشد نمی‌شناسم اما به هر حال در صورت اصلاح مواضع زمینه برای حضور اصلاح‌طلبان فراهم است، ولی مردم باید بدانند که آیا اینها اصلاح‌طلب واقعی هستند و به دنبال این هستند که به نام اصلاح‌طلبی و براساس منافع نظام به کشور خدمت کنند و یا این‌که با همان شعارهای قبل به انتخابات ورود خواهند کرد.

وی افزود:‌ در طول ادوار گذشته نیز زمینه برای حضور اصلاح‌طلبان فراهم بوده، مگر این‌که خودشان رقابت‌ها را ترک کرده باشند، همانگونه که در انتخابات اخیر شاهد بودیم؛ البته بخشی از آن‌ها مثل آقای خاتمی ولو در یک روستا رای دادند و می‌خواستند بگویند که در میدان سیاسی کشور حاضر هستند اما اگر این موضوع واقعیت دارد آن‌ها باید موضع خود را نسبت به جریاناتی که در کشور اتفاق افتاده مشخص کنند و بگویند که می‌خواهند برای آینده چه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37678

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]