2

قطری ها به کمک استقلال آمدند/مشکل بزرگ آبی ها حل شد

  • کد خبر : 377067
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

باشگاه استقلال از یک پیچ تاریخی گذر کرد و طلب یک میلیون و ششصد هزار یورویی استراماچونی به حساب او واریز شد.

ماجرای بدهی استقلال به آندره‌آ استراماچونی، ختم به خیر شد و حالا طبق خبر اختصاصی که به فوتبالی رسیده مطالبات سرمربی اسبق آبی‌ها پرداخت شده است.

بر اساس اطلاعاتی که به خبرنگار فوتبالی رسیده، وزارت ورزش قطر طلب ۱.۶ میلیون یورویی استراماچونی از استقلال را به حساب این مربی واریز کرده تا استقلال از خطر کسر امتیاز، سقوط به دسته پایین‌تر و از دست رفتن مجوز حرفه‌ای و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، رهایی یابد.

داستان از این قرار است وزارت ورزش قطر بر اساس توافقی که با وزارت ورزش ایران داشته، طلب استراماچونی را به حساب سرمربی اسبق استقلال واریز کرده و حالا و بر اساس هماهنگی بین وزارت ورزش دو کشور، کمیته بین المللی المپیک دو کشور و وزارت امور خارجه دو کشور، این اتفاق افتاده است. در واقع قطری‌ها چند روزی یک میلیون و ششصد هزار یورو به ایرانی‌ها قرض داده اند.

البته قرار است این پول قبل از پایان سال و طی روز‌های شنبه و یکشنبه، به حساب وزارت ورزش قطر بنشیند. به عبارت دیگر، قطری‌ها این مبلغ را برای یک مقطع چند روزه به ایرانی‌ها قرض داده بودند.

در روز‌های گذشته این بحث مطرح شده بود که یکی از اپراتور‌های تلفن همراه مبلغ ۸۰ میلیارد تومان به استقلال داده تا از این طریق، مطالبات استراماچونی پرداخت شود. خبری که خیلی از رسانه‌ها آن را منتشر کردند، اما باشگاه استقلال این خبر را به صورت رسمی، تایید یا تکذیب نکرد و حالا خبر رسیده که طلب استراماچونی، از کانال دیگری پرداخت شده است.

البته اگر نرخ یورو را ۵۰ هزار تومان بگیریم، با احتساب طلب استراماچونی، به عدد ۸۰ میلیارد تومان می‌رسیم.

در هر حال این اتفاق تکراری دوباره در فوتبال ایران افتاد و همانطور که دولت در ماجرا‌های پرونده‌های مانوئل ژوزه، برانکو و کالدرون به کمک پرسپولیس رفت تا طلب این سرمربیان پرداخت شود، حالا دولت به کمک استقلال آمد تا دیگر تیم پرطرفدار فوتبال ایران هم از خطرات بدهکار ماندن به یک سرمربی خارجی، رهایی یابد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=377067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر