2

هالیوود با پول عربستان و قطر علیه سوریه فیلم می سازد

  • کد خبر : 37729
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

تولیدکنندگان این فیلم در تلاشند تصاویر برخی افسران را به واسطه فناوریهای پیشرفته به صورت سه بعدی شبیه سازی و تولید کنند.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) شرکت فیلم سازی هالیوود با کمک عربستان سعودی و قطر قرار است فیلمی سه بعدی با موضوع سقوط نظام سوریه تحت عنوان «سقوط پرطنین» بسازد که همزمان با قطع برنامه‌های ماهواره‌ای سوریه در مرداد ماه پخش خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، این خبر را سازمان اطلاعات چین اعلام کرده است. هالیوود در این فیلم، صحنه هایی از سقوط شهرهای سوریه و جدایی افسران ارشد سوری را خواهد ساخت.
سماح برکات گزارشگر شبکه سوریه گفت: در جنگ جهانی رسانه ای علیه سوریه و مردم این کشور که از شانزده ماه پیش به راه افتاده است  هر روز ابزار جدیدی به میدان می آید.
پس از افشای قصد قطر برای مأمورکردن دو شرکت امنیتی به منظور ساخت ماکتهای ساختمانهای دولتی و میدانهای مهم استانهای سوریه و هشدار وزارت اطلاع رسانی سوریه در خصوص ورود به شبکه های ماهواره ای سوری با هدف انتشار خبرهای دروغ از محور تروریسم علیه سوریه، سازمان اطلاعات چین فاش کرد یک شرکت امریکایی به تولید بزرگترین کار سینمایی اقدام کرده است که ” سقوط پرطنین ” نام رمز این فیلم است.
صحنه های این فیلم در هالیوود فیلمبرداری می شود.
ماکتهایی با ابعاد واقعی از ساختمانهای ریاست جمهوری، منطقه جبل قاسیون ، فرودگاه بین المللی دمشق، ورزشگاه عباسی‌ها ، ساختمان رهبری ملی، میادین امویها ، عباسی‌ها ، سبع بحرات ، دفتر بشار اسد، پل بشار اسد در دمشق، فرودگاه نظامی الضمیری و یکی از مزارع متعلق به یکی از افسران ارشد از جمله این مکانهاست.
هدف از ساخت این ماکتها با ابعاد واقعی ترسیم صحنه های حقیقی از سناریوی سقوط نظام است.
همچنین این فیلم حاوی صحنه هایی از جدایی افسران ارشد و سیاستمداران سرشناسی است که در سوریه به سر می برند.
هنرپیشه های مشهوری نیز در این فیلم شرکت کرده‌اند .
تولیدکنندگان این فیلم در تلاشند تصاویر برخی افسران را به واسطه فناوریهای پیشرفته به صورت سه بعدی شبیه سازی و تولید کنند.
سرهنگ سونگ سخنگوی سازمان اطلاعات چین گفت هزینه تولید این فیلم بزرگ هالیوودی علیه سوریه، بسیار بالاست
که قطر، عربستان، سلطان‌نشین عمان، مصر و تونس پرداخت خواهند کرد.
این فیلم همزمان با قطع پخش همه شبکه های ماهواره ای سوری و حامی سوریه در لبنان و ایران و در چارچوب یک طرح فوری سیاسی و جدول زمانی سریع که انتظار می رود تا پیش از نیمه ماه اوت آینده ( مرداد ماه ) به اجرا در آید، پخش خواهد شد.
وزارت اطلاع رسانی سوریه نیز با پخش آگهی‌هایی به اطلاع رسانی به شهروندان سوری اقدام و اعلام کرده است: سازمانهای اطلاعاتی غربی با همکاری برخی طرفهای عربی برای ورود به فرکانسهای شبکه های تلویزیونی ماهواره ای سوریه و کنترل بر این شبکه‌ها در تلاشند .
این سازمانها با ایستگاههای کنترل که در برخی کشورهای همسایه عربی ایجاد کرده‌اند می کوشند با ورود به فرکانسهای شبکه های ماهواره ای سوری به پخش خبرهای دروغ از پیش طراحی شده اقدام کنند.
وزارت اطلاع رسانی سوریه افزود :‌خبرهایی مانند وقوع کودتا، جدایی افسران ارشد، سیاستمداران و سقوط شهرها و خبرهای دیگر از جمله این خبرهای دروغین است.
آنها همچنین در تلاشند از فعالان رسانه ای سوری که در شبکه های عربی و غربی کار می کنند و برای مردم سوریه شناخته شده هستند استفاده کنند.
وزارت اطلاع رسانی سوریه تصریح کرد امکان دارد سازمانهای  اطلاعاتی غربی برخی فعالان رسانه ای سوریه را نیز بربایند و آنان را تحت فشار قرار دهند تا علیه این کشور حرف بزنند .
وزارت اطلاع رسانی سوریه تأکید کرد همه اینها در چارچوب توطئه علیه این کشور قراردارد و هر آنچه امکان دارد در این خصوص پخش شود به هیچ وجه صحت  ندارد و شهروندان باید چنین اقدامی را بخشی از جنگ افترا زنی، فریبکاری ، تحریک و نیرنگ بدانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37729

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر