1

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا/ رونالدو به ایران می‌آید؟

  • کد خبر : 377516
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۰۷

باشگاه النصر با پرداخت تمامی بدهی‌ها و حل و فصل پرونده‌های مالی خود، مشکلی برای دریافت مجوز آسیایی ندارد.

باشگاه النصر عربستان سوژه رسانه ها شد!

در شرایطی که باشگاه‌های ایرانی و در صدر آنها استقلال به دنبال پرداخت بدهی‌های سنگین خود و دریافت مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند، از عربستان خبر می‌رسد که النصر مشکلی برای دریافت مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان ندارد.

عبدالعزیز العصیمی خبرنگار عربستانی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، درخصوص آخرین وضعیت تیم النصر برای دریافت مجوز حرفه ای آسیایی، خبرهای خوبی را به هواداران این تیم داد. این خبرنگار که به باشگاه النصر نزدیک است، مدعی شد که هیئت مدیره این باشگاه به ریاست مسلی آل معمر، تا پایان دادن به همه پرونده‌ها مالی و پرداخت بدهی‌ها فاصله زیادی ندارد و این مسئله نمی‌تواند برنامه‌های این تیم برای عقد قراردادهای بزرگ در تابستان را مختل کند.

این خبرنگار به نقل از منابع خود تایید کرد که مدیریت النصر تمامی حقوق‌های مربوط به بازیکنان و کادرفنی را برای اخذ مجوز آسیایی تا قبل از روز جمعه پرداخت کرده تا این تیم در لحظات پایانی ددلاین تعیین شده، با مشکل روبرو نشود. از سوی دیگر، مدیریت النصر موفق شده بود ۳ پرونده قبلی مربوط به جولیانو دی پائولا برزیلی و باشگاه کره ای چونبوک در خصوص قرارداد کیم جین سو و محمد ابوجبل دروازه بان مصری را تسویه کند.

پس از آن نیز پرونده روی ویتوریا سرمربی سابق این تیم و طلب باشگاه آتالانتا آمریکا بابت انتقال گونزالو مارتینز به میزان ۵۴ میلیون ریال سعودی (۱۴ میلیون دلار) نیز پرداخت شد تا النصر و رونالدو مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد نداشته باشند.

البته حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی فصل بعد قطعی نیست چرا که النصر باید حداقل در یکی از رقابت‌های لیگ یا جام حذفی عربستان به قهرمانی برسد. راه حل دوم این است که النصر در لیگ دوم شود و الهلال به عنوان قهرمانی دست یابد تا به دلیل تکرار قهرمانی الهلال (فصل قبل و امسال)، این النصر باشد که راهی لیگ قهرمانان شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=377516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر