6

آرمانی بند یا بک استریت بویز ایرانی؟!!

  • کد خبر : 377667
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۴۸

آرمانی بند که تشکیل شده از سه سوپر مدل مطرح ایران است، ماه حصلی از ذهن خلاقانه “حمید رهنورد” می‌باشد، او که با مدیریت استودیو “وی ای پی” و یا قطعات مختلف موسیقی به عنوان خواننده یا پرودیوسر شناخته شده بود حال با موسسه فرهنگی و هنری “مهر مانا” به برگزاری کنسرت و تهیه کنندگی گسترده پرداخته است.

بعد از نزدیک به ۱۰ ماه انتظار از اولین جلسات تمرین آرمانی بند، حال اولین قطعه این گروه به نام “دنیای وارونه” با مجوز رسمی ارشاد منتشر شد.

این گروه سوپر مدل ها در ابتدا از چهار عضو تشکیل شده بود، که هر کدام نماد چهره ای از یک قاره جهان بودند، سپس دست خوش تغییرات شد و با یک عضو کمتر به ادامه مسیر پر فراز و نشیب خود پرداخت، سه مدل باقی مانده که حال باید سه خواننده نامیده شوند، پدرام ارزانی،  افشین باقری و سانیک نام دارند، که پیش از این بارها در تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردهای سطح شهر و… دیده شده بودند.

رهنورد که با وسواس خواست و سواد موسیقی پا به این عرصه گذاشته است، با برنامه ریزی دقیق تا این لحظه برای این گروه پیش رفته است،که از جمله این برنامه ریزی‌های دقیق و حرفه‌ای او می‌توان به گرفتن مربی آوازی نام آشنا اشاره کرد که در تربیت و کوک حنجره‌ی این سه هنرمند نقش کلیدی را ایفا کرده است.

حال با نام هایی که پشتوانه‌ای بزرگ برای این گروه است توقع مخاطبان و طرفداران قدیمی این سه هنرمند را بالا می‌برد،اما از سمتی دیگر شکل گروه است ، که به نحوی میتوان آنان را “بک استریت بویز” ایران نامید .

اما با این عناوین شایان ذکر است، که برای نسلی هایی از مخاطبان گروه خارجی یاد شده و یا گروه بزرگ مخاطبان سنین پایین‌تر که حال به گروه “کی پاپ” (بی تی اس) چشم دوخته اند، این گروه از نظر فرهنگی باید نوعی تولید محتوای استاندارد را برای این هواداران به ارمغان بیاورند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=377667

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر