2

نامه ملی پوش سرشناس به فدراسیون؛ خداحافظی قطعی تایید شد

  • کد خبر : 377857
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

رئیس فدراسیون والیبال درخصوص آخرین شرایط سید محمد موسوی و امیر غفور، توضیحاتی ارائه کرد.

امیر غفور

به گزارش خبرگزاری افق محمدرضا داورزنی پس از جلسه روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان درمورد برگزاری این جلسه اظهار داشت: جلسه همیشگی فدراسیون ها مدتی بود که برگزار نشده بود. در پایان سال هم سانحه تلخی برای برخی از همکاران ما و وزیر ورزش رخ داد که موجب تاخیر در برگزاری این جلسه شد. امروز این جلسه برگزار شد و دوستان یکدیگر را دیدند.

داورزنی درمورد وضعیت تیم ملی فوتبال امید، خاطرنشان کرد: بهتر است این سوال را از تاج باید بپرسید. درمورد تیم امید باید تعامل های خوبی ایجاد شود. این نگرانی در جلسه وجود داشت که با توجه به کمبود وقت وضعیت تیم امید بلاتکلیف است. من سخنگوی کمیته ملی المپیک نیستم و نقشی ندارم، اما امیدوارم این نگرانی زودتر برطرف شود.

وی درمورد اینکه فدراسیون والیبال چه مقدار از بودجه خود را دریافت کرده و بودجه این فدراسیون برای سال جاری چقدر است، تصریح کرد: ۱۰۰درصد بودجه کمک دولت به ما، اندازه ۱۰درصد منابع ما است. از دوستان در وزارت ورزش تشکر می کنیم، اما حدود ۱۰ درصد از منابع ما را پرداخت کردند. ما سال سختی در پیش داریم و تیم های مختلفی را باید اعزام کنیم. همین الان ۱۸۰ نفر را در اردو تیم های ملی مختلف داریم. سال آینده بالای ۱۴۰-۱۵۰ میلیارد تومان بابت انجام فعالیت های خود نیاز داریم. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خیلی سعی کردند به ما کمک کنند، اما ۱۴-۱۵ میلیارد تومان در اختیار ما قرار می دهند. ما تلاش کردیم وابستگی خود را به دولت به حداقل برسانیم، اما تغییرات نرخ ارز دست و پای ما را بسته است. باید منابع را مدیریت کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال درخصوص آخرین شرایط سید محمد موسوی و امیر غفور، برای حضور در اردوهای تیم ملی، عنوان کرد: هر دو بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند. موسوی کارهای خود را دنبال می کند و مشکلی ندارد. غفور هم امروز دلنوشته ای را به فدراسیون والیبال ارائه کرده و از دعوتش به تیم ملی تشکر کرده و گفته این فرصت را می خواهد به جوانان بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=377857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر