1

بازار گل محلاتی +تصاویر

  • کد خبر : 378011
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

برای آن دسته از علاقه‌مندان به گل و گیاهان آپارتمانی یا حتی آن دسته از افرادی که هنوز با وجود زندگی ماشینی شهرنشینی، باغچه کوچکی را برای خود محفوظ کرده‌اند، مراجعه به بازار گل محلاتی یک تجربه لذتبخش محسوب می‌شود. امکان ندارد این دسته از افراد به بازار گل محلاتی مراجعه کنند و دست خالی برگردند.

بازار گل محلاتی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که حال و هوای ویژه‌ای دارد. چشم‌اندازی رنگارنگ که هر لحظه از آن رایحه‌ای متفاوت را به مشام رهگذران می‌رساند. بازار گل محلاتی یکی از نقاط گردشگری تهران است که لحظاتی آرامش‌بخش و روح‌نواز را برای بازدیدکننده‌ها فراهم می‌کند، چه آنهایی که برای خرید آمده‌اند و چه کسانی که فقط آمده‌اند که تماشا کنند. پیاده‌روی بین انبوهی از انواع گل‌ها و گیاهان آن هم با رنگ‌ها و رایحه‌هایی که هر یک با دیگری متفاوت است، تجربه‌ای لذتبخش و به یادماندنی است.

آنچه خیل وسیعی از بازدیدکنندگان را به بازار گل محلاتی می‌کشاند، قیمت‌های بسیار کمتر از مغازه‌های سطح شهر و تنوع فراوان گل‌هاست. گونه‌های مختلف گیاهان را می‌توان از بازار گل محلاتی تهیه کرد. همچنین انواع محصولات مرتبط با کشاورزی و باغبانی نیز در این بازار گل برای فروش به مراجعین عرضه می‌شود.

انواع بذر، انواع کود و سموم، خاک‌های مختلف با مواد افزودنی، انواع گلدان یا وسایل باغبانی و کشاورزی و بسیاری از لوازم و مایحتاج نگهداری گل‌ها و گیاهان در باغ گل محلاتی به فروش می‌رسد.
قسمتی از بازار گل محلاتی را به عرضه گل‌های فصلی اختصاص داده‌اند، در نتیجه در هر فصل از سال که به این بازار مراجعه کنید، با گل‌های متفاوتی مواجه می‌شوید.

عکاس : مریم شکری

خبرنگار: مهسا محمودی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=378011

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر