2

حسینیه معلی ویژه اعیاد شعبانیه

  • کد خبر : 378243
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

فصل جدید برنامه «حسینیه معلی» با اعمال تغییراتی در چینش داوران این برنامه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

دو فصل گذشته برنامه «حسینیه معلی» با داوری مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) سعید حدادیان، مهدی سلحشور، سیدمجید بنی فاطمه، مهدی رسولی و محمد صمیمی و با اجرای حامد سلطانی پخش می‌شد.

آن‌طور که تیزر پخش شده این برنامه در شبکه سه نشان می‌دهد ‌در فصل جدید «حسینیه معلی» که همزمان با اعیاد شعبانیه روی آنتن می‌رود، حجت‌الاسلام مصطفی کرمی به همراه ذاکران اهل بیت (ع) احمد واعظی، عبدالرضا هلالی و مهدی رسولی در جایگاه داوری این برنامه حضور خواهند داشت.

سعید ستودگان تهیه‌کننده برنامه «حسینیه معلی» درباره فصل جدید این برنامه و ترکیب ذاکرین آنکه از ابتدای شعبان از شبکه سه پخش می‌شود بیان کرد:
از پایان فصل دوم حسینیه معلی که در ماه صفر پخش شد در این فکر بودیم که بتوانیم برنامه را متناسب با ایام موالید و در جشن‌ها تولید کنیم که دیدیم بهترین زمان ماه شعبان هست و بعد وارد پیش تولید شدیم و بنا داریم از ابتدا تا نیمه شعبان برنامه را به پخش برسانیم.
شادی معنوی و نمایش رسانه‌ای آن به شکلی که ایجاد بهجت و سرور بکند ولی به سمت ابتذال و لهو نرود و متناسب با مجالس اهل‌بیتی باشد، چالش بسیار سختی بود که امیدواریم این فصلِ حسینیه معلی توانسته باشد از عهده آن به خوبی برآید و مایه سرور مردم عزیزمان در ایام شادی آل‌الله (ع)، بدون گناه و همراه با انتقال معارف و معنویات باشد.

خبرنگار: سیده مریم حسینی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=378243

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر