2

انتشار مجلات دی‌ماه رشد با پویش‌های شهیدسلیمانی در آستانه سومین سال فراق

  • کد خبر : 378283
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

مجلات رشد در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ‌با مطالبی متفاوت چاپ شد۰

‌«رشد برهان» یک رمزینه جذاب را با شعری از مهدی جهاندار و تصویری از حاج قاسم سلیمانی به پویش گذاشته است که با تصویر شهیدان مقاومت یعنی حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تزئین شده است.

«رشد جوان» در تصویر روی جلد این شماره خود تصویری خندان از حاج قاسم سلیمانی و دانش‌آموزان غمگین از فراق وی را با پویش‌های «راهت ادامه دارد» طراحی کرده است. همین شماره یکی از آخرین نامه‌های شهید قاسم سلیمانی به فرزندش را به عنوان «نامه‌ای به فرزندانم» بازخوانی کرده و پویش «درباره سردار‌» را به آن الصاق کرده است. در همین شماره کتاب پنج جلدی کوچک و مصور «قهرمان من» به نویسندگی محمد‌علی جابری و محدثه‌سادات طباطبایی معرفی شده است.

«رشد نوجوان» هم در سرمقاله خود به قلم علی‌اصغر جعفریان «اَبَر قهرمان واقعی» را به چاپ رسانده و عنوان کرده که سردار سلیمانی اَبَر قهرمان واقعی دل‌های مردم است. در همین شماره ‌اصغر فکور و فرامرز کشتکار «سربازترین سردار» را نگاشته‌اند. رشد نوجوان با تصویرگری‌های مختلف در این شماره خود اشتیاق و علاقه دانش‌آموزان به حاج قاسم را به تصویر کشیده است. در همین شماره گاهشماری از مهم‌ترین روزهای دی‌ماه تحت عنوان «روزهای مانا» شامل «۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و «۱۳دی، شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» نگاشته شده است.

«رشد هنرجو» اما در شماره دی‌ماه خود، حاج قاسم سلیمانی را با پرچم یا ابوالفضل العباس به تصویر کشیده است و تقویم دی‌ماه را با پویش‌های «دیدار شیرین»، «شهید سلیمانی»، «تکریم مقام مادران» و «حماسه بصیرت» به چاپ رسانده است. در همین شماره مطلبی از کاوه مالمیر با تصویری از شهید سلیمانی و سربند یا زهرا ‌تحت عنوان «سلام بر تویی که نگذاشتی امنیت از دستمان برود» به رشته تحریر درآمده است.

خبرنگار : سیدعلی حسینی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=378283

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر