1

ایران خودزنی ما را تماشا می‌کند

  • کد خبر : 378324
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

گفتنی است رئیس کمیته انرژی هسته‌ای بالاترین مقام هسته‌ای در رژیم صهیونیستی است که مسئول نیروگاه دیمونا و زرادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی هم محسوب می‌شود.

زائیف سنیر رئیس سابق کمیته انرژی هسته‌ای رژیم صهیونیستی در نامه‌ای سرگشاده که به نتانیاهو که در روزنامه یدیعوت احارانوت منتشر شد، اعلام کرد، اصلاحات قضائی کابینه نتانیاهو توانمندی اسرائیل را در مقابله با ایران و دیگر خطرات به محاق می‌برد.

او که سابقه خدمت در ارتش با درجه سرتیپ خلبانی را هم دارد، در پیام خود به بنیامین نتانیاهو، اعتراض خود را به طرح تضعیف دستگاه قضا در (رژیم صهیونیستی) اعلام داشته و تاکید کرد، این طرح به خودی خود اسرائیل را هدف قررا داده است و دیگر نیازی به ایران برای از بین بردن ما وجود ندارد.

سنیر در نامه خود که امروز یک شنبه در روزنامه یدیعوت احارانوت منتشر شد تاکید کرد: ایرانی‌ها و دیگر دشمنان با تعجب در حال دنبال کردن رخدادهای به وقوع پیوسته در اینجا هستند، دیگر هیچکدام از آنها نیازی به سلاح هسته‌ای برای از بین بردن ما نیستند، تنها چیزی که به آنها نیاز دارند، صبوری است تا منتظر بنشینند و ببینند چگونه ما خود را از بین می‌بریم.

او در ادامه افزود: نتانیاهو چهار هدف اصلی را در زمان تشکیل کابینه اعلام کرد: “ایران، امنیت داخلی، گرانی و توسعه دامنه سازش ” و می‌بینیم که اصلاحات قضائی جزو آن نیست.

گفتنی است رئیس کمیته انرژی هسته‌ای بالاترین مقام هسته‌ای در رژیم صهیونیستی است که مسئول نیروگاه دیمونا و زرادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی هم محسوب می‌شود.

خبرنگار: سیدمحمدطاها میربابایی

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=378324

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر