7

واریز یارانه ۲ میلیون ۶۵۰ هزارتومانی برای این خانوارها

  • کد خبر : 378609
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۲۳

یارانه معیشتی هر ماه به حساب افرادی که یارانه به آنها تعلق می گیرد واریز می شود.

به گزارش خبرگزاری افق :یارانه معیشتی هر ماه به حساب افرادی که یارانه به آنها تعلق می گیرد واریز می شود. یارانه معیشتی طرح دولت های قبل برای بهبود وضعیت مردم بوده است. یارانه معیشتی همواره با اما اگرهایی روبه رو است. جزییات یارانه معیشتی اردیبهشت ماه را در ادامه می خوانید. در مورد آخرین یارنه معیشتی و وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور، تصریح کرد: تا کنون تعداد ۳۵۰هزار خانوار در کشور معادل بیش از یک میلیون نفر در طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت اختیاری شرکت کرده‌اند.

 

در حال حاضر ۳۳ هزار فروشگاه خرد در کشور به نرم‌افزار کالابرگ الکترونیکی از طریق شرکت‌های پرداخت فعال شده‌اند که این فروشگاه‌ها بارکدخوان و پایانه فروش دارند؛ همچنین ۸۰۰ شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شامل گندم طلایی، ۷ جانبو، افق کوروش، رفاه و دیلی‌مارکت به این سامانه متصل شده‌اند.

 

مجری طرح کالابرگ الکترونیکی بیان کرد: در حال حاضر این طرح در ۳۱ استان کشور اجرا می‌شود که این طرح داوطلبانه بوده و شامل ۱۰ قلم کالای پرمصرف مانند قند، شکر، برنج، ماکارونی، روغن، تخم‌مرغ، مرغ، انواع پنیر، انواع شیر و انواع ماست می‌شود که افراد می‌توانند یا از یارانه نقدی خود استفاده کنند و یا اینکه به میزان یارانه‌ای خود یک ماه زودتر از این کالاها خریداری کنند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=378609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر