5

سردار فدوی: گرفتاری‌های معیشتی در شان ملت ایران نیست/ دولت این بحران را حل کند

  • کد خبر : 379276
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

سردار فدوی گفت: برخی گرفتاری‌های معیشتی و اقتصادی در شان ملت شهید داده و شهیدپرور انقلابی ما نیست. همه ما و مردم، نهادهای انقلابی و دولت باید پای کار باشیم و به تکالیف خود عمل کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه: «دولت» موضوع معیشت و اقتصاد را حل کند /  با مشکل‌سازان برای معیشت مردم باید مانند «ستون پنجم آمریکا» برخورد کنیم

سردار دریادار پاسدار علی فدوی روز یکشنبه در همایش طلایه‌داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی که با حضور ۱۰ هزار جهادگر استان اردبیل در سالن ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دستوراتی که در دوران انقلاب اسلامی توسط امامین انقلاب اسلامی صادر شده منشاء خیر و برکت برای پیروزی انقلاب اسلامی و سیر دایمی رو به پیشرفت آن بوده است.

وی تاسیس بسیج سازندگی را در راستای دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای تاسیس جهاد سازندگی ارزیابی کرد و گفت: این ۲ نهاد در امتداد هم قرار دارند و دلدادگان انقلاب اسلامی در پی تحقق اهداف این دستورات هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: متاسفانه محرومیت‌هایی در گوشه و کنار مملکت وجود دارد که در شأن ملت بزرگ ما نیست و برای اینکه از این مرحله عبور کنیم و این گردنه را پشت سر بگذاریم پای کار هستیم.

سردار فدوی با اشاره به اقدامات جهادی بسیج سازندگی برای احداث و تامین آب ، جاده و خانه روستایی گفت: همه باید به تکالیف خود عمل کنیم و وقتی جهادی پای کار برویم، همانطور که پس از پیروزی انقلاب دیده ایم، خداوند ما را در ادامه مسیر هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: اگر این طور نبود آمریکایی‌ها و همه کسانی که درطول ۴۴ سال با انقلاب اسلامی دشمنی کردند و به هر کاری که می‌توانستند علیه انقلاب اسلامی دست زدند، باید یک بار پیروز می شدند ،در حالی که یک بار هم پیروز نشدند و خود دشمنان اعتراف کردند که دراین مدت اقداماتی که انجام دادند یک بار به پیروزی دست نیافتند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: حدود ۲۵ روز پیش وزیر خزانه‌داری آمریکا که مسئول اجرای جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی علیه ایران است اعلام کرد که در ۴۴ سال گذشته هر کاری کردیم به یک موفقیت دست پیدا نکردیم.

سردار فدوی افزود: در گذشته هم خیلی از مسئولان شیطان بزرگ به این شکست‌ها اعتراف کردند، مخصوصاً اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا بیش از ۵۰ بار عنوان کرد که ما نتوانستیم ، چون ایران خواست که نتوانیم. وقتی دشمن اعتراف می‌کند چرا ما عزممان مصمم‌تر نشود.

گرفتاری‌های معیشتی در شان ملت ایران نیست/ به دنبال احیای نام جهاد در بسیج سازندگی هستیم

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخی گرفتاری‌های معیشتی و اقتصادی در شان ملت شهید داده و شهیدپرور انقلابی ما نیست. همه ما و مردم، نهادهای انقلابی و دولت باید پای کار باشیم و به تکالیف خود عمل کنیم و در این صورت خداوند بهترین نتایج را رقم می‌زند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) باید به صورت جهادی پای کار باشیم و گرفتاری‌های معیشتی و محرومیت را از بین ببریم تا در وضعیت بهتری قرار داشته باشند.

سردار فدوی ادامه داد: کسانی که به بهانه‌های واهی جهاد سازندگی را از بین بردند، نمی‌توانند کوچک‌ترین خدشه‌ای به بسیج سازندگی برسانند و ما دنبال این هستیم که اسم جهاد را در بسیج زنده کنیم و بسیج سازندگی “بسیج جهاد سازندگی” شود و انشاءالله مجلس این قانون را محقق خواهد کرد.

این مقام عالی نظامی کشورمان افزود: جهاد سازندگی از روزهای اول انقلاب در سال ۵۷ تشکیل شد و منشاء خیر و برکت عظیمی بود و شاهد بودیم که جهادگران در جنگ تحمیلی هشت ساله چقدر عظمت آفریدند و مسلماً بسیجیان تحت عنوان بسیج جهاد سازندگی عظمت‌ها را نه تنها تکرار ، بلکه بسیار وسیع‌تر اجرا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید جمهوری اسلامی را که کشور امام زمان (عج) و شیعه امیرالمومنین(ع) است در شرایطی قرار دهیم که همه مردم دنیا ابعاد وجودی را به طور کامل در انقلاب اسلامی ببیند و این انقلاب را فقط در مسائل سخت نظامی و قدرت نبینند.

نگاه چپ به کشتی‌های ما داشته باشند به کشتی‌هایشان سخت می‌گیریم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همه دشمنان ما اعتراف می‌کنند که قدرت انقلاب اسلامی بر آنها چربیده است و آنها جرات ندارند به جایی که مربوط به ایران است، چپ نگاه کنند.

وی یادآورشد: در اقصی نقاط عالم کشتی‌های جمهوری اسلامی در حال تردد هستند و اگر شیطان بزرگ و همه خبیثانی که همراه او هستند به یک کشتی ایران چپ نگاه کنند به تمام توانمندی‌های آنها و کشتی‌هایشان چنان سخت می‌گیریم که اعتراف کنند که نمی‌توانند، همان‌طور که بارها اتفاق افتاده است.

دریادار فدوی اضافه کرد: وقتی دانشجویان خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کردند، امام خمینی (ره) این اقدام را تایید کرد و فرمود:” آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند” ، از آن زمان بیش از ۴۴ سال گذشته و خداوند این کلام ولی خود را محقق کرد و آمریکایی‌ها نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

این مقام عالی نظامی خاطرنشان کرد: نفس پاسداران انقلاب اسلامی به هر نقطه ای از جبهه مقاومت رسیده است و آنها هم مانند آن عمل کردند. در فلسطین، لبنان، سوریه ، یمن سرافراز و عراق همین اتفاق افتاد و جبهه مقاومت هر روز قوی‌تر از روز قبل تکالیفی که خداوند متعال مشخص کرده است را انجام می‌دهد.

دولت موضوع معیشت و اقتصاد را حل کند/ همه پشت سر دولت هستیم

وی با بیان اینکه معیشت و اقتصاد موضوع دائمی مردم است، افزود: باید نظام اسلامی و دولت آقای رئیسی این موضوع را حل کند و همه بسیجیان، پاسداران و جهادگران پشت سر دولت هستیم ، برای اینکه درباره معیشت مردم اقداماتی انجام دهند که نگرانی‌های مردم رفع شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سرنخ همه خباثت‌ها در موضوعات اقتصادی و معیشتی شیطان بزرگ آمریکاست، گفت: کسانی که ستون پنجم شیطان بزرگ آمریکا هستند، ماجراهایی را در داخل درست می‌کنند که نگرانی‌های مردم را در موضوعات معیشت و اقتصاد به وجود می‌آورد.

سردار فدوی افزود: ما باید مقتدرانه، خیلی قوی و سریع اقدامات اساسی علیه ستون پنجم که بی‌محابا و بدون ترس دستور شیطان بزرگ آمریکا را انجام می‌دهند و برای مردم ما مشکل درست می‌کنند عمل کنیم.

به گفته وی هر کسی در هر زمینه‌ای مخصوصاً در زمینه‌های معیشت مردم و اقتصادی دستورات آمریکا را انجام دهد، باید به مثابه ستون پنجم آمریکا با آن برخورد کنیم.

این مقام عالی نظامی کشورمان گفت: دشمنان باید از تهدید مردم و این که در معیشت مردم مشکل درست کنند، دست بردارند ، شب می‌خوابند صبح با احتکار و گران کردن نیازمندی روزانه مردم منافع خود را تامین و برای مردم گرفتاری درست می‌کنند ، در چنین شرایطی همه باید پای کار برویم و مسلماً خیل عظیم بسیجیان جهادی پای کار همه کارهای جهادی هستند و به زودی از این مرحله عبور خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه در انجام کارهای جهادی اقتصادی و معیشتی انسان نباید جان بدهد ، افزود: در کار اقتصادی و فرهنگی و فضای مجازی که تیر و ترکش وجود ندارد آسان‌تر از کار سخت است ، ما باید با همان قواعدی که خدا مشخص کرده است پای کار برویم و نباید کم بگذاریم. ما این را در ۴۴ سال گذشته امتحان کردیم و باز هم می‌توانیم انجام بدهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر