2

نگرانی فدراسیون فوتبال از دو هفته پایانی/ مهدی تاج دستور ویژه صادر کرد

  • کد خبر : 379315
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید که آن‌ها دغدغه برگزاری دو هفته پایانی لیگ برتر را دارند.

به گزارش خبرگزاری افق :هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، در سومین جلسه کارگروه نظارت بر مسابقات لیگ برتر که با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد، گفت: در این یک تا دو هفته حساسیت خاصی وجود داشت و تیم‌ها انتظار داشتند نظارت بیشتری وجود داشته باشد. البته نظارت همیشه خوب بوده، اما مهدی تاج نیز خیلی تاکید دارد از همه جوانب نظارت بیشتری صورت بگیرد تا سوءتفاهمی پیش نیاید و اگر مشکلی وجود دارد، کمتر شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: امروز مسائلی که در هفته بیست و هشتم لیگ برتر و سی و یکم لیگ دسته اول اتفاق افتاد، آنالیز و بررسی کردیم و امیدوارم دوستان راهکارهایی ارائه بدهند تا ۳-۲ هفته باقی‌مانده نیز با کیفیت بهتری برگزار شود. این نوید را به هواداران فوتبال و باشگاه‌ها می‌دهیم که فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، همه ارکان قضایی، کمیته داوران و برگزارکنندگان لیگ دغدغه‌های خیلی زیادی دارند و فقط این نیست که باشگاه‌ها نگران و دغدغه‌مند باشند.

وی تاکید کرد: امیدوارم این ۳-۲ هفته را نیز با کیفیت بهتری برگزار کنیم و نظارت بهتری صورت بگیرد تا بازیکنان داخل زمین، مدیران باشگاه‌ها و کادرفنی تیم‌ها با خیال آسوده‌تری وارد زمین شوند. اگر موردی هم هست بررسی خواهیم کرد تا دستاوردی شود و چالش‌ها و مشکلات موجود نیز برطرف شود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر