2

مدیر جدیدشعب بانک توسعه تعاون استان قزوین معرفی شد

  • کد خبر : 379721
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

ایرج طاهرخانی،مدیر جدید شعب استان قزوین با حضور شهرام بخشا معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات ، همت عنایتی مشاور مدیر عامل و کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش معرفی شد.

مدیر جدیدشعب بانک توسعه تعاون استان قزوین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری افق :در ابتدای مراسم محمد یزدی سرپرست سابق گفت: طی ۲۸ ماه اخیر با تلاش و برنامه ریزی و تشکیل تیم های فنی بازاریابی و وصول مطالبات موفق شدیم منابع استان را به رقمی حدود ۲ برابر و نیز مطالبات و NPL را به کمتر از ۲ درصد برسانیم.
شهرام بخشا،معاون مدیرعامل در امو برنامه ریزی و فناوری اطلاعات گفت : استمرار موفقیت و توفیق استان قزوین در سایه عملکرد و تلاش های ۲۸ ماهه محمد یزدی به عنوان سرپرست استان قطعا با همدلی و همراهی همه کارکنان و تجربه و تخصص مدیریت جدید ادامه خواهد یافت.
وی افزود: اینکه امروز شاهد موفقیت استان قزوین در شاخص های عملکردی هستیم از نتایج تلاش ها و همدلی های سرپرست استان و همکاران استان بوده است لیکن جایگاه بالاتر و مطلوب تری با برنامه ریزی، ریسک پذیری ، تشخیص صحیح جامعه هدف، و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و توان موجود مورد انتظار هیات مدیره و مدیرعامل بانک است.
ایرج طاهرخانی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره اعلام کرد:اینکه امروز توفیق خدمت رسانی در سنگری جدید شامل حال بنده شده است بار مسئولیت را سنگین تر لیکن عزم و انگیزه خدمت رسانی و تحقق اهداف و برنامه های استان را دوچندان می کندو امیدوارم با همکاری و همدلی مجموعه همکاران استان بالاخص معاون پرتلاش و پرتوان استان شاهد اعتلای رتبه استان در عملکرد و شاخص های عملکری باشیم.
وی افزود: تلاش ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی در درجه اول اولویت بهبود شاخص های مالی و اقتصادی من جمله توجه به سودآوری ، کنترل NPL و ایجاد تعادل بین منابع و مصارف خواهد بود.
در انتهای مراسم به رسم یادبود لوح تقدیری از سوی محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک به پاس تلاش ها و خدمات صادقانه محمد یزدی به وی اهدا و سپس حکم مدیریت شعب استان قزوین از سوی همت عنایتی مشاور مدیرعامل به ایرج طاهرخانی اعطا شد.
در حاشیه این مراسم نیز لوح تقدیری از سوی روسای شعب ؛ دوایر و کارشناسان مدیریت شعب به پاس همدلی ها و تلاش های محمد یزدی در طول مدت سرپرستی استان به وی اهدا شد.
طاهرخانی در کارنامه مدیریتی خود مدیریت استان گلستان معاون مدیریت شعب استان زنجان ، مدیر شعب استانهای مرکزی و گیلان را دارد.در این مراسم همت عنایتی مشاور مدیرعامل و کریم میرزاخانی مدیرمرکز آموزش و پژوهش معاون مدیرعامل را همراهی کردند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر