2

هواوی نوا Y۹۱ با یک باتری جان سخت +تصویر

  • کد خبر : 379812
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

انرژی جدیدترین گوشی هواوی را یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تأمین می‌کند. در بالای نمایشگر یک ناچ به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

هواوی نوا Y۹۱  با یک باتری جان سخت +عکس

به گزارش خبرگزاری افق این گوشی هواوی در کنار باتری غول‌پیکر، به نمایشگر بزرگ ۶.۹۵ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز نیز مجهز شده است.

 هواوی در سکوت خبری از جدیدترین گوشی هوشمندش برای بازار جهانی رونمایی کرد: هواوی نوا Y۹۱. این دستگاه به یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر بزرگ ۶.۹۵ اینچی مجهز شده است.

مشخصات فنی هواوی نوا Y۹۱

این گوشی هواوی به نمایشگر ۶.۹۵ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، رفرش ریت ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۷۰ هرتزی مجهز شده و برای افزایش امنیت کاربران، روی فریم آن سنسور اثر‌انگشت قرار گرفته است.

قدرت هواوی نوا Y۹۱ را تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام تأمین می‌کند. این دستگاه را می‌توان در دو نسخه با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی سفارش داد که البته هر دوی آن‌ها از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند.

انرژی جدیدترین گوشی هواوی را یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تأمین می‌کند. در بالای نمایشگر یک ناچ به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه درون یک ماژول دایره‌ای‌شکل قرار گرفته است. دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی است که توسط دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و فلاش LED همراهی می‌شود.

این دستگاه از دو سیم‌کارت، شبکه ارتباطی ۴G LTE، بلوتوث ۵.۰، اسپیکر استریو دوگانه و پورت USB-C بهره می‌برد. ابعاد هواوی نوا Y۹۱ برابر ۱۷۱.۶ در ۷۹.۹ در ۸.۹ میلی‌متر است و ۲۱۴ گرم وزن دارد.

درحال‌حاضر هواوی تاریخ عرضه و قیمت این گوشی هوشمند را اعلام نکرده است، بااین‌حال می‌توان آن را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای سفارش داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر