1

ظهور پدیده ایرانی با هت‌تریک تاریخی! | ورژن جدید مهاجم سابق استقلال رونمایی شد

  • کد خبر : 379819
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

مهاجم جوان تیم هوادار که در هفته پایانی لیگ برتر هت‌تریک کرد، با اتکا به همین ۳گل بهترین آمار گلزنی را براساس دقایق حضور در میدان به نام خودش ثبت کرد.

سعید سحرخیزان

به گزارش خبرگزاری افق سعید سحرخیزان که آقای گل سابق جوانان تهران و بازیکن تیم ملی جوانان است، در این فصل هرگز به‌عنوان بازیکن اصلی در ترکیب هوادار قرار نگرفت. ساکت الهامی فقط ۷بار این بازیکن ۱۹ساله را به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین فرستاد که از این ۷بار هم ۲بار تعویض او در دقیقه۹۰رخ داد و سعید فرصتی برای درخشش نداشت. او طی ۶بار حضور در زمین مجموعا ۹۴دقیقه بازی کرده و هیچ گل یا پاس گلی به نامش ثبت نشده بود. تا اینکه در روز پایانی مسابقات و در بازی با ذوب‌آهن، ساکت الهامی این مهاجم را از دقیقه۱۴به زمین فرستاد و سحرخیزان فرصت کرد ۷۶دقیقه بازی کند. او طی همین دقایق ۳بار دروازه حریف را باز کرد و درخشان‌ترین بازیکن هفته آخر لیگ برتر شد. با این حساب، سعید سحرخیزان کلا ۱۷۰دقیقه در این فصل بازی کرده و ۳گل زده است. بنابراین میانگین گلزنی او یک گل در هر ۵۷دقیقه بوده که میانگین بسیار خوبی است.

شهریار مغانلو، آقای گل لیگ برتر هر ۱۸۰دقیقه یک گل زده و مهدی قائدی هم در هر ۱۷۰دقیقه یک‌بار به گل رسیده است. در میان ۴گلزن برتر لیگ، محمد عباس‌زاده با میانگین یک گل در هر ۱۶۱دقیقه بهترین آمار را به جا گذاشته است.

سعید سحرخیزان علاوه بر معدل گلزنی جالبی که به جا گذاشته، نامش را به لیست جوان‌ترین بازیکنانی که در لیگ برتر هت‌تریک کرده‌اند هم اضافه کرده است. جوان‌ترین بازیکنی که در تاریخ لیگ برتر موفق به هت‌تریک شده آرش برهانی بوده که سال ۸۲با پیراهن پاس تهران و با سن ۱۹سال و ۹ماه در لیگ برتر هت‌تریک کرده است. سعید سحرخیزان هنگام هت‌تریک هفته گذشته‌اش برای هوادار، ۱۹سال و ۱۰ماه سن داشت و بعد از برهانی به دومین جوانی تبدیل شد که در لیگ ایران هت‌تریک می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر