1

این خانم شیرازی مشاور اوباماست +تصویر

  • کد خبر : 38015
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۰

او می گوید چه کسی به کاخ سفید دعوت شود و چه کسی نه

والری جارت از پدر و مادری آمریکایی زاده شده و متولد شیراز است و تا ۹ سالگی در این شهر زندگی کرده‌ است. پدر وی، جیمز بومن، از اولین پزشکان بیمارستان نمازی شیراز بوده‌ است. وی در سال ۱۹۷۸ در رشته روانشناسی از دانشگاه استنفورد موفق به کسب مدرک کارشناسی شد و سپس دکترای خود را در رشته حقوق در سال ۱۹۸۱ از دانشگاه میشیگان دریافت کرد.

سایت دیلی کالر در این باره می نویسد: ادوارد کلین نویسنده کتاب آماتور می گوید : هیچ یک از مقامات عالی رتبه در کاخ سفید چنین رابطه ای با یک رئیس جمهور و بانوی اول نداشته اند و هنوز رسانه ای به نقش جارت پی نبرده است. جارت خاطرات خود را از زندگی در ایران را، خاطراتی بسیار شیرین توصیف می‌کند.

وی در سال ۱۹۷۸ در رشته روانشناسی از دانشگاه استنفورد موفق به کسب مدرک کارشناسی شد و سپس دکترای خود را در رشته حقوق در سال ۱۹۸۱ از دانشگاه میشیگان دریافت کرد. سایت دیلی کالر در این باره می نویسد: ادوارد کلین نویسنده کتاب آماتور می گوید : هیچ یک از مقامات عالی رتبه در کاخ سفید چنین رابطه ای با یک رئیس جمهور و بانوی اول نداشته اند و هنوز رسانه ای به نقش جارت پی نبرده است.

او در ادامه می افزاید: یکی از دوستان قدیمی جارت در حین مصاحبه برای نوشتن کتابم که آماتور نام داشت، گفت: خانم والری عضو خودمانی(محرم راز) اصلی است. او مثل چشم و گوش اوباما و بانوی اول است. او به آنها می گوید چه کسی وفادار است و چه کسی نه. چه کسی در مورد دیگری چه چیزی می گوید. او می گوید که آنها در دیدار از یک شهر یا کشور خارجی با چه کسانی دیدار کنند. او می گوید چه کسی به کاخ سفید دعوت شود و چه کسی نه.

روزنامه دیلی تلگراف نیز در اولین سال های ریاست جمهوری اوباما نوشت : خانم جارت در امر تجارت و سرمایه گذاری ملک، دستی بر آتش دارد و ۱۷ سال دوست و مشاور نزدیک اوباما بوده است به نحوی که گفته می شود در زمان صحبت کردن درباره رئیس جمهور جدید آمریکا «احساساتی» می شود و همچنین از او به عنوان «طرف دیگر ذهن اوباما یاد میکنند

این خانم به حدی به اوباما نزدیک است که می تواند پیش بینی کند اوباما برای شام چه چیزی را دوست دارد و شام یک شنبه گذشته را نیز با رییس جمهور جدید صرف کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38015

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر