12

سخنگوی شهرداری: زاکانی ۲ سال است که به دولت رفته!

  • کد خبر : 380671
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

سخنگوی شهرداری تهران به برخی شایعات مبنی بر رفتن شهردار تهران به دولت واکنش نشان داد.

عبدالمطهر محمدخانی در حساب توییتری خود نوشت: «آقای زاکانی به دولت نمی‌رود بلکه ۲ سال است که به دولت رفته! شهردار تهران هم‌اکنون عضوی از کابینه و همراه رئیس‌جمهور است.»

«خبری هم که منشاء شایعه رفتن دکتر زاکانی از شهرداری شده است، تصمیم خوب دولت در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی پایتخت است که پس از بررسی‌ها از سوی دولت اعلام می‌شود.»

واکنش سخنگوی شهرداری به شائبه رفتن زاکانی به دولت/ زاکانی از شهرداری نمی رود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
آمار کرونا
[cov2019]