2

راز ۴ ساله گم شدن پزشک جوان +تصویر

  • کد خبر : 38083
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۵

دادیار جنایی پایتخت با تقاضای انتشار عکس این پزشک از کسانی که اطلاعاتی در زمینه سرنوشت وی دارند خواست با شماره ۵۱۰۵۵۶۱۱ تماس بگیرند.

روز ۸ شهریورماه سال ۸۷ زن جوانی از شهر خوی به تهران سفر کرد و پای در کلانتری ۱۲۰ سیدخندان گذاشت و خواستار ردیابی شوهر گمشده‌اش شد.

افق نیوز به نقل از ایران، زن جوان به پلیس گفت: شوهرم به نام بهنام مؤمنی ۳۱ ساله یک پزشک است که عصر ۶ شهریورماه برای خرید از خانه برادرش در تهران خارج شده و دیگر از وی هیچ اطلاعی نداریم و نگرانش هستیم.

با ادعاهای این زن مبنی بر ناپدید شدن همسرش با دستور دادیار شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران تیمی از اداره ۱۱ پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا پرده از سرنوشت پزشک گمشده بردارند.

کارآگاهان در تحقیقات نخست متوجه شدند که این پزشک جوان در یکی از بیمارستان‌های خوی مشغول به کار بوده و اوایل شهریورماه سال ۸۷ برای خرید تجهیزات پزشکی به تهران آمده و به خانه برادرش در میدان بنی‌هاشم رفته است.

برادر بهنام که از سرنوشت برادرش نگران بود به پلیس گفت: ساعت ۵/۵ عصر ۶ شهریورماه بود که بهنام برای خرید تجهیزات پزشکی از خانه‌ام خارج شد اما دیگر برنگشت و زمانی که موضوع را با همسرش در جریان گذاشتم وی نیز به تهران آمد و هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتیم خاموش بود.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات مشخصات بهنام را در اختیار کلیه مقرهای پلیس در تهران قرار دادند اما به نتیجه‌ای نرسیدند که در آخرین شاخه برای به دست آمدن سرنخی از گم​شدن پزشک جوان به سراغ اجساد ناشناس در پزشکی قانونی رفته و دیدند بهنام در میان اجساد نیست.

تجسس‌های پلیسی از اعضای خانواده و بستگان پزشک جوان نشان داد که وی نه تنها هیچ گونه اختلافی با اعضای خانواده‌ و بستگانش نداشته بلکه همه وی را مردی اجتماعی می‌شناختند.
در این مرحله پلیس دست به تحقیقات ویژه‌ای زد و تیمی از کارآگاهان تهران به محل کار دکتر بهنام مؤمنی در خوی رفتند و از همکارهای پزشک جوان شنیدند که وی مردی مسئولیت‌پذیر بوده و هیچ یک از بیماران و همکارانش با بهنام مشکلی نداشته و علاقه زیادی به همسر و بچه‌اش داشته است.

بنابراین گزارش، با گذشت ۴ سال از گم شدن این پزشک جوان تحقیقات به بن‌بست خورده است. دادیار جنایی پایتخت با تقاضای انتشار عکس این پزشک از کسانی که اطلاعاتی در زمینه سرنوشت وی دارند خواست با شماره ۵۱۰۵۵۶۱۱ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38083

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر