1

راننده زحمت‌کش شرکت واحد ۳۰۰ میلیون تومان را به صاحبش بازگرداند+تصویر

  • کد خبر : 38085
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰

آن کیف از نظر من امانت مردم بود و اگر ارزش کیف هر چه قدر بود حتی ده‌ها برابر بیشتر از این، بازهم کیف را به صاحبش پس می‌دادم

راننده زحمت‌کش شرکت واحد اتوبوسرانی که کیفی به ارزش ریالی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان را در اتوبوس خود پیدا کرده بود، به صاحبش بازگرداند.

افق نیوز به نقل از همشهری آنلاین، این راننده با وجدان که حمید گودرزی نام دارد، در این مورد گفته است: روز جمعه پس از اتمام کار و در حین خروج از خط متوجه شدم یکی از مسافران کیفی را در اتوبوس جا گذاشته است، که پس از جستجو کیف برای پیدا کردن شماره تماس با مقداری زیادی پول، طلا، سند مالکیت، سهام و… مواجه شدم.

 

 

وی ادامه داد: پس از جستجوی کیف توانستم شماره تماسی را از صاحب آن پیدا کنم، با وی برای پس دادن کیف تماس گرفتم.

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا وسوسه نشدید این پول را پس ندهید و اگر ارزش ریالی کیف بیشتر بود بازهم این کار را می‌کردید گفت: آن کیف از نظر من امانت مردم بود و اگر ارزش کیف هر چه قدر بود حتی ده‌ها برابر بیشتر از این، بازهم کیف را به صاحبش پس می‌دادم چون دستم امانت بود.

وی در پاسخ به این پرسش که شما با حقوقی که اکنون دریافت می‌کنید چندسال باید کار کنید که بتوانید به چنین رقمی دست یابید گفت: من متاهل هستم و ۲ فرزند دارم، همچنین مستاجر هم هستم، با این حال اگر حتی ریالی از حقوق ماهیانه‌ام را خرج نکنم ده‌ها سال طول می‌کشد که بتوانیم چنین پولی را به دست آورم.

براساس این گزارش این راننده ۳۰ ساله که تحت پوشش بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی حدود ۱٫۵ سال مشغول به کار است برای بازگرداند کیف به صاحبش از وی ۵۰۰ هزار تومان مژدگانی دریافت کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38085

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر