2

دولت تلاش می کند فاز دوم هدفمندی را هر چه سریع تر اجرایی کند

  • کد خبر : 38096
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۰

فرزین گفت:دولت در این مرحله قصد دارد از محل اعتبارات حذف یارانه اقشار پر در آمد بعضی برنامه های دولت را که به دلیل کمبود اعتبارات اجرایی نشده اجرایی کند

افق نیوز:(ofoghnews.ir) سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها در جلسه دولت و مجلس گفت: فرزین با تاکید بر تلاش دولت بر اجرای سریع‌تر فاز دوم هدفمندی یارانه ها خبر داد که در این مرحله دولت قصد دارد از محل اعتبارات حذف یارانه اقشار پر در آمد بعضی برنامه های دولت را که به دلیل کمبود اعتبارات اجرایی نشده اجرایی کند.
مصطفی افضلی فرد  با اشاره به ضیافت افطار یکشنبه شب رئیس جمهور که با دعوت از نمایندگان مجلس برگزار شد ، اظهار داشت: در جلسه ضیافت افطار ریاست جمهوری، فرزین رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی در خصوص اهداف عمده هدفمندی یارانه ها، چالش ها و برنامه های پیش روی طرح تحول اقتصادی توضیحاتی را به نمایندگان ارائه داد که بسیار خوب بود ، هر چند بعضی از موارد آن را نمی توان رسانه ای کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در این جلسه با تاکید بر تلاش دولت بر اجرای سریع‌تر فاز دوم هدفمندی یارانه ها خبر داد که در این مرحله دولت قصد دارد از محل اعتبارات حذف یارانه اقشار پر در آمد بعضی برنامه های دولت را که به دلیل کمبود اعتبارات اجرایی نشده اجرایی کند.

وی افزود: فرزین در این جلسه زمان دقیقی را برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها تعیین نکرد اما اعلام کرد که دولت تلاش می کند فاز دوم هدفمندی را هر چه سریع تر اجرایی کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود در خصوص اظهارات وزیر راه و شهرسازی در این جلسه گفت: وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به مشکلات بخش مسکن در خصوص اثرات این بخش در اشتغال و ازدواج و زیر ساخت های مسکن مهر توضیحاتی را ارائه داد.

افضلی فرد با اشاره به سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس در این جلسه ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم دست یابی به تحلیل مشترک در زمینه مسائل اقتصادی و مهار تورم و گرانی  و اجرای جدی آن تاکید کرد.

نماینده مردم اردبیل اظهار داشت: لاریجانی در این جلسه اعلام کرد مجلس شورای اسلامی آمادگی  بررسی اصلاحیه لایحه بودجه ۹۱ و بررسی خلا های قانونی که مانع حل مشکلات گرانی و تورم هستند را دارد.

وی در خصوص مهمترین بخش های سخنرانی رئیس جمهور در این جلسه گفت: احمدی نژاد نیز با استقبال از سخنان رئیس مجلس بر لزوم برگزاری جلسات مشترک دولت و مجلس تاکید کرد و در عین حال اعلام کرد متولی اجرای تصمیمات تنها دولت است.

افضلی فرد ادامه داد: رئیس جمهور با تاکید بر لزوم تقلیل هزینه های زائد اعلام کرد دولت و مجلس برای کاهش هزینه های زائد باید از خود شروع کنند/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر