2

سلطان بازاریابی آنلاین هرمی دستگیر شد +تصویر

  • کد خبر : 38099
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۸

پلیس ابتدا او را به جرم مستی در هنگام رانندگی دستگیر کرد و پس از بررسی‌‌های انجام شده روی اثر انگشت این مرد ۵۱ ساله متوجه شد این مرد همان فراری هرمی است.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) اولریش با استفاده از شغل بازاریابی یک شرکت خصوصی در فلوریدا، طرح هرمی خود را در اینترنت راه‌اندازی کرده بود و در طرح بزرگ کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون دلاری در ‌‌لاس وگاس نقش داشت.

سالهاست کشورمان با پدیده شبکه و شرکت های هرمی مواجه شده و تعداد زیادی از مردم به خاطر اعتماد بی جا و فریب خوردن، سرمایه های خود را از دست دادند. این موضوع تنها به ایران خلاصه نشده و در برخی کشورهای دیگر نیز به صورت آنلاین ادامه داشته است.

اولریش فلیکس آنتون تبعه کشور آلمان طی سالهای اخیر یکی از فعالترین افراد در زمینه شبکه های هرمی در فضای مجازی بوده و به سلطان کلاهبرداری هرمی مشهور شده است. وی از سال ۲۰۱۰ تحت تعقیب آژانس بین‌المللی و پلیس اینترپل قرار داشته است.

اولریش با استفاده از شغل بازاریابی یک شرکت خصوصی در فلوریدا، طرح هرمی خود را در اینترنت راه‌اندازی کرده بود و در طرح بزرگ کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون دلاری در ‌‌لاس وگاس نقش داشت.

اما بالاخره به علت یک اشتباه ساده، به دام پلیس افتاد. پلیس لاس وگاس، ابتدا او را به جرم مستی در هنگام رانندگی دستگیر کرد و پس از بررسی‌‌های انجام شده روی اثر انگشت این مرد ۵۱ ساله متوجه شد این مرد همان فراری هرمی است.

او در این سال‌‌ها از نام‌‌های جوزف میلر و جوزف والتر جعلی استفاده کرده است. در صورت بازگشت اولریش به آلمان با توجه به سوابق او که شامل تقلب‌‌های جنایی و کلاهبرداری می‌شود، حداقل به ۲۰ سال زندان محکوم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر