2

به مدال آوران طلای المپیک لندن ۲۰۰ سکه طلا اهدا می شود

  • کد خبر : 38206
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳

وزیر ورزش و جوانان گفت: مقرر شد به ورزشکارانی که در المپیک امسال مدال طلا بگیرند، ۲۰۰ سکه طلا جایزه اهدا شود.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) وزیر ورزش و جوانان درباره جوایز درنظر گرفته شده برای مدال آوران المپیک امسال لندن گفت: مقرر شد به ورزشکارانی که در المپیک امسال مدال طلا بگیرند، ۲۰۰ سکه طلا جایزه اهدا شود.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ‘محمد عباسی’ در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان این که به مدال آوران نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز ۱۵۰ سکه طلا جایزه داده می شود، افزود: به ورزشکارانی نیز که بتوانند در این رقابت ها مدال برنز را کسب کنند، ۱۰۰ سکه طلا اهدا می شود.

عباسی با اشاره به موفقیت های برخی ورزشکاران ایرانی در روزهای گذشته در المپیک لندن اظهارداشت: درخشش برخی ورزشکاران ایرانی در رشته هایی نظیر بوکس و تنیس روی میز، حاکی از آن است که توانسته ایم در رشته هایی غیر از رشته های مدال آور کشورمان، موفقیت هایی داشته باشیم .

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به درخشش خانم ‘ الهه احمدی’ ورزشکار ایرانی در رقابت های المپیک چه هدیه ای برای وی درنظر گرفته شده است؟ گفت: هدایا بر اساس جدول پیشنهادی درنظر گرفته شده، اهدا خواهد شد اما برای خانم احمدی یک دستگاه اتومبیل ‘ تیبا ‘ درنظر گرفته شده است.

وزیر ورزش و جوانان، روحیه ورزشکاران ایرانی در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن را مطلوب و مثبت توصیف کرد و اظهارداشت: برخی ورزشکاران در رشته های مدال آور کشورمان نیز در هفته جاری به المپیک اعزام می شوند.

عباسی همچنین در پاسخ به این پرسش که چه کسانی باید همراه ورزشکاران در المپیک حاضر شوند؟ گفت: هماهنگی های لازم برای حضور هیات های همراه ورزشکاران در المپیک توسط کمیته ملی المپیک انجام می شود و من هم هفته آینده به ورزشکاران ایرانی در المپیک ۲۰۱۲ لندن خواهم پیوست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر