2

ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات بدون نیاز به پیش پرداخت ثبت نام

  • کد خبر : 3842
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۳۷

دبیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت از ثبت نام عتبات عالیات این دوره بدون نیاز به پیش ثبت نام اینترنتی از صبح امروز در دفاتر زیارتی خبر داد. حجت‌الاسلام مهدی شهسواری درباره ثبت نام عتبات عالیات این دوره اظهار داشت: افرادی که تمایل به سفر به عتبات عالیات در دوره زمانی […]

دبیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت از ثبت نام عتبات عالیات این دوره بدون نیاز به پیش ثبت نام اینترنتی از صبح امروز در دفاتر زیارتی خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی شهسواری درباره ثبت نام عتبات عالیات این دوره اظهار داشت: افرادی که تمایل به سفر به عتبات عالیات در دوره زمانی ۰۷/۰۵/۱۳۹۰ لغایت ۱۰/۰۶/۱۳۹۰ را دارند، می توانند به طور مستقیم از طریق شرکتها و دفاتر خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج انجام مراجعه و اقدام به ثبت نام قطعی کنند و استثناء در این دوره زمانی ، نیازی به ثبت نام اینترنتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: متقاضیان با در دست داشتن مدارک لازم از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۴/۱۳۹۰ می توانند به دفاتر مراجعه و نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمایند.
شهسواری گفت: ثبت نام فقط تا زمان تکمیل کاروانها ادامه خواهد داشت و فقط برای این دوره زمانی ۰۷/۰۵/۱۳۹۰ لغایت ۱۰/۰۶/۱۳۹۰ است.
وی افزود: بعد از ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنیم درصدی از ظرفیت اعزام به عتبات را در قالب مدت زمانهای متنوع اقامت در عراق ارائه کنیم.
ثبت نام عتبات عالیات دقایقی قبل در شرکتها و دفاتر خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج در سراسر کشور آغاز شد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر