2

محمد حسینی:محدویتی برای رسانه‌ها وجود ندارد

  • کد خبر : 38424
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۶

باید بتوانیم ‌دست‌مایه‌های هنرمندان و مستندسازان را فراهم کنیم تا از این طریق وقایع تاریخی به ویژه برای جوانان روشن شود.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، محدود شدن رسانه‌ها را رد کرد.

محمد حسینی با اشاره به نقش‌آفرینی رسانه‌ها در انتخابات اظهارکرد: ممکن است توصیه‌هایی برای رعایت برخی مسائل به آنها شده باشد اما محدودیتی برای رسانه‌ها وجود ندارد.

وی افزود: پرداختن زودهنگام به انتخابات آسیب‌زاست اما ما رسانه‌ها را در این مورد نیز محدود نکردیم بلکه معتقدیم فرصت کافی دارد که نامزدها بر روی برنامه‌های خود در مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مهیا کنند و در انتخابات آماده حضور یابند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در مراسم رونمایی از کتاب “شرح اسم” حاوی زندگی‌نامه مقام معظم رهبری حاضر شده بود در واکنش به این پرسش که شما به تلاش رسانه‌های بیگانه چون بی‌بی‌سی در جهت تحریف وقایع و شخصیت‌های تاریخی اشاره کردید، آیا این کتاب واکنش به مستند بی‌بی‌سی درباره مقام معظم رهبری است و آیا این نشان از انفعال دستگاه فرهنگی کشور ندارد؟ گفت: تالیف کتاب شرح اسم از مدت‌ها قبل شروع شده بود و المنار حزب‌الله نیز در حال تهیه مستندی در این باره است. دستگاه فرهنگی منفعل نیست اما من نیز معتقدم که باید در این عرصه‌ها فعال‌تر عمل کنیم.

وی افزود: باید بتوانیم ‌دست‌مایه‌های هنرمندان و مستندسازان را فراهم کنیم تا از این طریق وقایع تاریخی به ویژه برای جوانان روشن شود. باید در این مسیر به صورت ایجابی و فعال عمل کرد/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38424

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]