3

پیشنهاد دولت برای ادغام سه وزارتخانه رفاه، کار و تعاون

  • کد خبر : 385
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۵

قاسم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در اردبیل اظهار داشت: ادغام وزارتخانه‌ها در دستور کار مجلس قرار گرفته است و بعد از تصویب شکل‌گیری وزارت ارتباطات و زیربنایی قرار است وزارت کار و تامین اجتماعی نیز شکل بگیرد. وی با یادآوری اینکه به زودی وزرای این وزارتخانه‌ها برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی […]

قاسم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در اردبیل اظهار داشت: ادغام وزارتخانه‌ها در دستور کار مجلس قرار گرفته است و بعد از تصویب شکل‌گیری وزارت ارتباطات و زیربنایی قرار است وزارت کار و تامین اجتماعی نیز شکل بگیرد.

وی با یادآوری اینکه به زودی وزرای این وزارتخانه‌ها برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی می‌شوند، خاطرنشان کرد: بعد از تصویب قوانین مشخص در ادغام این وزارتخانه‌ها قرار است رئیس جمهور در هفته آینده وزیر زیربنایی و در هفته‌های آینده نیز وزیر کار و تامین اجتماعی را معرفی کند.

محمدی ادامه داد: انتظار داریم در معرفی وزرا به تخصص و کارآمدی آنها توجه شود تا در این جایگاه افراد شایسته، با تجربه و لایق قرار گیرند.

این نماینده مجلس از احتمال معرفی علی نیکزاد برای وزارت زیربنایی خبر داد و افزود: با معرفی علی نیکزاد به عنوان وزیر زیربنایی امیدواریم توسعه زیرساختی مسکن راه و ارتباطات با سرعت بیشتر با توجه به سابقه و توانمندی وی اجرایی شود.

محمدی در مورد آخرین وضعیت معرفی وزیر برای وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور تا نیمه خرداد از مقام معظم رهبری تقاضای فرصت کرده‌اند تا جوانب این کار بررسی شده و با تدبیر درست وزیری توانمند معرفی شود مجلس منتظر معرفی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی این وزارتخانه است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه انتظار داریم وزیر ورزش و جوانان وزیری خوش‌فکر و جوان باشد، اظهار داشت: در این ساختار باید نیرویی به کار گرفته شود تا در کنار ورزش به نیازها و اراده جوانان اهمیت داده و گام‌های محکمی در ورزش قهرمانی همگانی و عمومی در جامعه برداشته شود.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس در ادامه با رد هرگونه اختلاف نظر در معرفی وزیر جدید ورزش و جوانان، یادآور شد: نمایندگان مجلس در کار دولت برای معرفی وزیر دخالت نمی‌کنند اما در حوزه مسئولیت خود به فردی صلاحیت‌دار رای می دهند که کارآمدی و توانمندی خود را در پست‌های مختلف به اثبات رسانده باشد.

محمدی از افزایش یک سهمیه به تعداد نمایندگان اردبیل در انتخابات مجلس نهم خبر داد و اذعان داشت: به زودی از سوی وزارت کشور لایحه افزایش تعداد نمایندگان که به طور معمول هر ۱۰ سال اتفاق می‌افتد به مجلس ارائه می‌شود که سهم استان اردبیل افزایش یک نفر به تعداد نمایندگان آن هم افزودن بر نمایندگان حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر