1

با تدبیر روسای دو قوه (روسای جمهوری و مجلس) کمیته مشترکی برای ادغام وزارتخانه‌های ‘کار و رفاه’ و ‘صنعت و تجارت’ تشکیل شد.

  • کد خبر : 3851
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، لطف‌الله فروزنده این موضوع را امروز (چهارشنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد. وی به عنوان نماینده دولت و در دفاع از لایحه وظایف و اختیارات وزارتخانه‌های ‘کار و رفاه’ و ‘صنعت و تجارت’ از تریبون مجلس با نمایندگان سخن گفت. معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهوری […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، لطف‌الله فروزنده این موضوع را امروز (چهارشنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.
وی به عنوان نماینده دولت و در دفاع از لایحه وظایف و اختیارات وزارتخانه‌های ‘کار و رفاه’ و ‘صنعت و تجارت’ از تریبون مجلس با نمایندگان سخن گفت.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهوری با بیان اینکه بحث ادغام این چهار وزارتخانه به همت دولت و مجلس و با تدبیر روسای دو قوه انجام شده است، افزود: با تدبیر روسای دو قوه، کمیته مشترکی تشکیل شد و در این کمیته تفاهم صورت گرفت که چهار وزارتخانه ‘کار و رفاه’ و ‘بازرگانی و صنایع’ ادغام شوند.
فروزنده ادامه داد:برخی از دوستان مجلسی برای ادغام وزارت تعاون نیز تاکیداتی داشتند ولی دولت اعلام کرد در این خصوص نظر خاصی ندارد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی رییس‌جمهوری تصریح کرد: از ۲۰ سال پیش در خصوص بحث ادغام‌ها صحبت‌هایی شده بود و اجماع در تمام نظرات کارشناسی صورت گرفته است، از این رو امیدواریم به همین نحوی که در لایحه دولت پیش بینی شده، فرایند ادغام را جلو ببریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر