3

زنی که با خوش شانسی از مرگ گریخت +تصویر

  • کد خبر : 38538
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲

این زن مطمئناً دچار یک حالت شوک شده بود اما بخت با وی یار بود که تنها ماشین خود را از دست داده است و هنوز زنده مانده است

زنی به طرزی عجیبی از مرگ حتمی بر اثر سقوط یک سنگ بزرگ که از یک صخره افتاده بود جان سالم به در برد اما ماشین او به طور کامل نابود شد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز،  پلیس آلمان اعلام کرد: صاحب ماشین که زنی آلمانی است، خودرویش را در کنار صخره ای پارک کرده بود و چند گامی بیشتر بر نداشته بود که ناگهان مشاهده کرد ، سنگی بسیار بزرگ ، ماشین وی را کاملاً له کرد. البته به دلیل پرتاب بقایای سنگ، مالک خودرو نیز  دچار آسیب هایی شده است، اما اگر در ماشین قرار داشت به طور قطع مرگ وی حتمی بود.

به گزارش خبرگزاری لوکال آلمان، “استفل” سخنگوی پلیس آلمان” افزود:  این زن مطمئناً دچار یک حالت شوک شده بود اما بخت با وی یار بود که تنها ماشین خود را از دست داده است و هنوز زنده مانده است.  وی افزود: در حالی که مهندسان صخره را مورد بررسی قرار می دادند، نیروهای خدمات اضطراری و پلیس به بستن جاده در بخش هایی از پارکینگ مبادرت ورزیدند.

این حادثه در جنگلی به نام سیاه اتفاق افتاده است، و عکسهای آن نشان می دهد هیچ کس با نشستن در آن صندلی نمی توانست جان سالم به در ببرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38538

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]